WenK schreef:Hoe kan ik als vereniging de gegevens controleren of iemand bij de pony's of paarden rijdt en of deze wel een actieve startkaart heeft?
Concours 3.5

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WenK schreef:Hoe kan ik als vereniging de gegevens controleren of iemand bij de pony's of paarden rijdt en of deze wel een actieve startkaart heeft?
WenK schreef:Haha na het installeren van de nieuwe versie van CC3.5 zie ik dat je gelijk hebt, nooit gezien! Dat sluit al 90% van de problemen uit. Voor het overige (jongere mensen die toch al bij de paarden starten) vertrouwen we maar op hun woord nog dan. Denk dat het straks, met de volledig digitale inschrijvingen wel beter wordt.
loonew schreef:Ik heb me ook ingeschreven met een andere koud bloed, betekent helaas dat ik niet mee mag doen aan de competitie, zijn er nog meer andere met een andere koud bloed?
WenK schreef:Wil iedereen die met startkaart start het inschrijfformulier van de KNHS nog even mailen? Ik heb gister van de KNHS gehoord dat wij daartoe verplicht zijn. Deze kun je mailen naar senr@tinkerstamboek.nl