[TI] Wintercompetitie NSvT + koudbl. wedstrijden - data bekend!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:35

WenK schreef:
Hoe kan ik als vereniging de gegevens controleren of iemand bij de pony's of paarden rijdt en of deze wel een actieve startkaart heeft?

Concours 3.5 ;) als je combinatienr invoert krijg je alle gegevens :) dus wel slim om bij inschrijving het nr al te vragen :) (alhoewel misschien kun je ook wel gewoon zoeken op achternaam?! :o)

WenK

Re: Wintercompetitie NSvT + koudbl. wedstrijden - data bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:54

Die blijkt dus niet volledig kloppend te zijn. Concours 3.5 geeft, zeker bij tinkers wel eens aan dat iemand bij de pony's start. Als ik mijn gegevens invoer krijg ik bij Lis dat we pony's E categorie starten. Ik ben echter al een jaar of 10 niet meer gerechtigd bij de pony's te starten... ;) Voor het startgeld maakt het wel uit, dus vandaar dat ik daar graag een check op heb. Nu vragen we het bij inschrijving aan te geven, maar ook dan ben je afhankelijk van de info van de ruiter.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:11

Ja idd als je ooit de stokmaat hebt ingevuld met aanmelden dan zegt ie adhv stokmaat E-pony, maar dacht dat bij de ruiter dan wel paard stond :o (weet ik nu wel niet meer zeker) maar geboortedatum ruiter staat er ook bij :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:44

Klopt, maar dat pas je nu dus handmatig aan obv de coupon.

Maar wat dus ook niet duidelijk is; een aantal verenigingen hier hebben al te horen gekregen dat de inschrijvingen dmv de worddocumenten via de KNHS verstuurd moeten worden, dus niet direct naar de vereniging. Anderen weten niet beter dan dat de formulieren ten eerste niet verplicht zijn en ten tweede dus direct gestuurd kunnen worden.

Rianne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:53

fraske schreef:
hoi :wave:
de wedstrijd in Oudenhoorn 4 februari is in aanvraag zodra deze is goedgekeurd laten we dat even weten, zodat daar ook op ingeschreven kan worden. +:)+

Is daar ook Z?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:37

Dat kan nu toch nog steeds :) adhv geboortedatum weet je de leeftijd en weet je toch of ze met die pony bij de pony's mag of bij de paarden moet starten :o
Vond het verder prima werken afgelopen wedstrijden :)

Over dat digitaal inschrijven heb ik nog niet zoveel gehoord hier hebben de verenigingen volgende week geloof ik vanuit de kring een uitleg een bestuurslid gaat er vanuit onze vereniging heen ben idd benieuwd :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:42

Ik ga morgen dus... Ben heel benieuwd.
Waar staat dan de geboortedatum in CC 3.5? Daar heb ik 'm nog niet gevonden, dat haalde ik dus van de coupon af.
Maar goed, we horen het morgen als het goed is wel, ik ben heel benieuwd. In Utrecht is ie al geweest en ik heb eigenlijk alleen maar negatieve geluiden gehoord. Weet wel al dat het ergens (de vereniging of mij persoonlijk) een flinke klap geld gaat kosten...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:49

Bij de ruitergegevens :) alleen weet ik zo 123 niet waar het precies staat als je het invoert :o maar dacht dat t daar als ie de gegevens van uit combinatienr ophaald meteen al te zien was :j
Maar als ik nu in het rooster van afgelopen wedstrijd kijk en ik klik op een naam dan staat er net boven het rooster dikgedrukt: de naam met tussen haakjes de leeftijd v ruiter (op de dag nauwkeurig :+) dan het paard/pony met tussen haakjes het geslacht + leeftijd

[edit] Zie nu in de aanmeldinglijst ook een kolom geb.dat. als je verder naar rechts scrollt :) voorbij de kolom mennen vaardigheid.
Laatst bijgewerkt door grid op 14-11-11 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:52

Oh zal dat eens goed bekijken volgende keer dat ik invoer dan.

Edit: Nog beter, ik test het ff... ;)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:55

Dat werkt vaak het beste :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:59

Haha na het installeren van de nieuwe versie van CC3.5 zie ik dat je gelijk hebt, nooit gezien! Dat sluit al 90% van de problemen uit. Voor het overige (jongere mensen die toch al bij de paarden starten) vertrouwen we maar op hun woord nog dan. Denk dat het straks, met de volledig digitale inschrijvingen wel beter wordt.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 22:52

Even een vermelding waard: Ik heb mijn lidmaatschapsformulier eindelijk ingestuurd!!!

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:09

Ik heb me ook aangemeld maar heb nog geen bevestiging gekregen :o
Ik heb me opgegeven voor alleen Pesse de rest is jammer genoeg echt te ver voor ons voor in de winter :D
Maar tijdens zomercompetitie zijn we wel van de partij :D :D

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 23:12

WenK schreef:
Heb (nog) niets ontvangen van je Starjo???

@ Wenk , Heb net een mail de deur uit gedaan en me opnieuw opgegeven. ;)
Wat een gedoe allemaal he , met die startpas, moet nog zien dat het allemaal werkt en hoe dat dan gaat :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 09:19

Thanks Starjo, heb je gewone mail ontvangen.
Het is idd een hoop gedoe en op te korte tijd.

Patrick, nog geen bevestiging? Hij staat hier als verzonden.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:08

WenK schreef:
Haha na het installeren van de nieuwe versie van CC3.5 zie ik dat je gelijk hebt, nooit gezien! Dat sluit al 90% van de problemen uit. Voor het overige (jongere mensen die toch al bij de paarden starten) vertrouwen we maar op hun woord nog dan. Denk dat het straks, met de volledig digitale inschrijvingen wel beter wordt.

aan de andere kant wen,
wat schieten die mensen er mee op als ze liegen over hun klasse(dus of ze paard of pony starten?)
dan rij je je proefje maar die punten krijg je er toch niet bij omdat je niet officieel geswitched bent...
beetje nutteloze proef dan :+
dus nee, denk niet dat iemand gaat liegen over of die paard of pony start :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:13

Niet bewust, maar het is makkelijk om per ongeluk iets verkeerds aan te kruisen. Kijk maar eens naar het formulier van de KNHS, ik neem aan dat je bij 'categorie' A/B/C/D/E/P invult, maar duidelijk vind ik dat niet. Als iemand het leeg laat, en ik krijg zo'n formulier binnen terwijl de ruiter 17 is en het paard bijv 1.53 valt ie voor mij onder de pony's, terwijl het heel goed kan dat diegene dus bij de paarden start.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:16

ja okey dat is ook wel weer zo ja :)

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:25

Ik heb me ook ingeschreven met een andere koud bloed, betekent helaas dat ik niet mee mag doen aan de competitie, zijn er nog meer andere met een andere koud bloed?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:38

loonew schreef:
Ik heb me ook ingeschreven met een andere koud bloed, betekent helaas dat ik niet mee mag doen aan de competitie, zijn er nog meer andere met een andere koud bloed?

Wie weet wordt er ooit ook nog wel eens een competitie-element ingebouwd voor de andere koudbloedrassen, maar dit is natuurlijk het 1e jaar dat we dit doen.
Maar gezellig dat je ook meedoet! Op welke locatie?

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:42

Ooo ik denk dit is elk jaar of zo iets, maar ik ga in februari ik woon in het midden van t lans wil best meer mee doen maar dat is dan vooral de ervaring, ik weet ook niet zeker of dit mag,

Rianne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 19:12

loonew schreef:

Ik doe mee met me fjord :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:31

Leuk, al die enthousiaste mensen!

Wil iedereen die met startkaart start het inschrijfformulier van de KNHS nog even mailen? Ik heb gister van de KNHS gehoord dat wij daartoe verplicht zijn. Deze kun je mailen naar senr@tinkerstamboek.nl

tinker6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 14:16

wanneer is de datum van februari bekend? heeze en pesse liggen voor mij helaas te ver weg

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:03

WenK schreef:
Wil iedereen die met startkaart start het inschrijfformulier van de KNHS nog even mailen? Ik heb gister van de KNHS gehoord dat wij daartoe verplicht zijn. Deze kun je mailen naar senr@tinkerstamboek.nl

Wendy ik heb hem verstuurd, krijg je een bevestiging als hij binnen is???