Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schimpje schreef:Dat is iets waar je niet onderuit komt.. Of je zou voor iedere wedstrijd dezelfde jury moeten meeslepen, maar dat is gewoon geen doen. In het algemeen moet je er vanuit gaan dat alle jury leden netjes zijn opgeleid en volgens het boekje hun ding doen. Helaas is dat in de praktijk niet zo en heb je er dus sinterklazen tussen zitten. In Pesse vond ik de jury echt niet extreem streng hoor, met beide paarden had ik daar rechtmatige punten, had ook absoluut niet hoger verwacht.
WenK schreef:Moet daarbij wel zeggen dat niet iedereen evenveel wedstrijden al heeft gereden he. Jij hebt 3 wedstrijden gereden en Cynthia 2.
Lowara schreef:een balkje kan altijd vallen Dees, kijk maar naar de zaterdag met Lowara en mij
Ik sta met Arwen en het springen trouwens wel erg sterk zie ik, echt fijn dat ze zo gegroeid is in een jaar tijd daarmee!
en qua dressuur, we winnen het toch niet van Bingdie staat wel heeel sterk qua punten.
ik ga daar lekker voor de puntjes rijden met Arwen, en Lowara bomproof zien te maken met alle koeien, treinen en geluidsinstallaties
en qua Amber; misschien doet ze niet mee met de finale?