mmmm ben benieuwd in ieder geval wat het weekend gaat brengen, kan nog alle kanten op zo te zien?
oeww tijden Lowara en Arwen vrijdag zijn goed! is er hier iemand die A: mij met Arwen kan voorlezen ( Marlien moet direct voor mij ) en B: direct na de proef Arwen zou kunnen uitstappen? heb 30 minuten tussen het afzadelen, inrijden en nieuwe proeven rijden. als ik niet hoef uit te stappen, past het precies en Arwen is immers heul heul leuk
voor m'n proefjes en na Lowara's kan ik trouwens ook mensjes voorlezen en helpen
Vast wel een liefhebber om Arwen voor je uit te stappen
Schimpje
Geplaatst: 05-09-11 20:10
Tegen die tijd ben ik wel van Benson af dus wil best lezen en Arwen aanpakken (als ik tenminste hard genoeg schreeuw voor je?) *Kijkt wat mega-foon kost*
Ja maar is een klein stukje en ook enkel rechtuit. Heb er zelf nooit kalkoenen voor gedraaid.
Ik ook niet, maar sommigen vinden het prettiger?
Stephannie7
Geplaatst: 05-09-11 20:16
Kan helaas niet voor je uitstappen of lezen. Hier ook nog op zoek naar een lezer maar vorige tinkerdagen heeft mijn geleerd dat, dat altijd wel goed komt
Haha nee dat wordt wel heel erg haasten, ja we zijn weer concurrentie Voor zo ver ik dat zo zie haha Deze keer is echt voor de fun eens zien wat we er van bakken na onze stop.
Lowara
Geplaatst: 05-09-11 20:27
Schimpje schreef:
Tegen die tijd ben ik wel van Benson af dus wil best lezen en Arwen aanpakken (als ik tenminste hard genoeg schreeuw voor je?) *Kijkt wat mega-foon kost*
Ik ga 2 kids vrijdag ziek melden smiddags anders kunnen we pas om half 5 weg en dan redden we het niet... nu kunnen we net na de middag weg dus zijn we als het goed is wel op tijd..
Lezer moet ik ook nog hebben, hoop dat An mij nog wil lezen
Michel kan er nog iemand meedoen met de Bbq , betaal ik dan als ik er vrijdag ben??
flettie
Geplaatst: 05-09-11 21:05
Schimpje schreef:
En aangezien ik dan direct voor Cynth moet: iemand die mij kan voorlezen?
@ Michel: dat was niet de afspraak he? Zo kunnen Cynth en ik toch niet bij elkaar groomen