Ik neem deze keer ook eigen ontbijt mee. Heb ik in ieder geval iets wat ik lust...
Starjo, als het goed is maakt mijn broer een oplossing voor mijn trailer (zodat ie ook boven af te sluiten is) en dan gooi ik er een goed luchtbed in. Zo niet ga ik in de tent, maar dat vind ik toch minder comfortabel.
Pizza's waren lekker! Wat moeten die bezorgers gelachen hebben na die tijd, boven aan de trap gaat de deurt open en voila... 20 melige meiden (en 1 jongen, Marcelino!) in pyjama op de grond!
Ja, hier ook altijd zelf bolletjes mee (of lekker harde bolletjes bestellen bij Leonoor!) en pakje beleg. Zo ook gaspitje en fluitketel, heb s'morgens vroeg heerlijk koppie thee erbij!
Enneh.... Petra bied een speciale wek-service aan!
Wahahhahah Britje, dit jaar laten we heeeeeeeeel misschien de wekker wel thuis, maar dat is nog niet zeker. Das wel lekker hoor s'morgens een bakkie thee. Als ik nu eens thee meeneemt en water mag ik dan ook bij jou een theetje krijgen??
Ik baal nog steeds dat we er geen foto van hebben gemaakt whahahhahah o Brit ik lig nog in een deuk, dat koppie van jou over die trailer klep heen whahahahah geweldig
Wat je wilt, maakt mij niet uit. Niet reeds gesmeerde broodjes hoor, maar wel zo van de bakker meegenomen. En verder natuurlijk de bolussen, gebakjes, hartige dingen etc. etc.
Nee, donderdag voor 12 uur moet ik het doorgeven, dan staat het vrijdag vers klaar voor me. Kwestie van daarna in de caravan zetten en om 13.00 wegrijden richting Leusden.
WenK
Geplaatst: 03-05-11 20:22
Hmmm, *gaat nadenken wat voor dingen er te bestellen zijn, aangezien vorige keer iedereen met heul lekkere dingen rondliep* Bolussen sowieso. Maar dat doen we dan wel per PB.
Whis_Serada
Geplaatst: 03-05-11 20:23
Nou als ik er voor jou ben zal ik je plekje vrij houden naast onze tent weer |leo hihi Je hoort het voor die tijd van me