Ik ga een australian stockzadel kopen. Lijkt toch een beetje western, maar dan weer met dressuur accent.

Heb die van wintec op het oog want die is lekker licht en je kan de boommaat veranderen.
Het is alleen even sparen haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
idefix4 schreef:Hee, vraagje, is zo'n Tinker niet te veel op de voorhand gebouwd voor western? Niet aanvallend bedoeld hoor, maar mij is ooit door iemand verteld dat je daar wel op moet letten bij western. Voor mij was het toen een reden om dan maar gewoon engels te blijven rijden. Hoe ervaren jullie dat?
Die sliding stops, daar moeten ze toch behoorlijk sterk voor zijn toch?
Wel een heel gave foto!
Bedankt voor jullie vertrouwen in Blizz en mij zeg.. Ik hoop dat ik jullie niet teleurstel.
(leeftijd, naam ,ervaring)

rommulus schreef:shillelagh schreef:mooi paard heb je aangeschaft! Ik wil iets met koeien gaan doen heb ik besloteniemand hier ervaring? Het lijkt me zoo gaaf! Ohh ik moet ook nog snel foto's maken van mijn nieuwe arizona nut!
yup
wat wil je doen ??
cutting, team penning of working cow horse ???
Iemand bij mijn stal doet/deed volgens mij team penning, maar dat weet ik niet zeker! zou je mij er misschien wat meer over willen vertellen?