we zijn twee stijfkoppen bij elkaar hoor 
Jes is verder heel keurig, maar dit soort 'grapjes'.. ach. Ik lach er maar om (haar de hersens in slaan met de kruk geeft ook zo'n troep) en stap zonder kruk op. We redden ons er mee
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 we zijn twee stijfkoppen bij elkaar hoor 

kan Crosby niet wat tips van hem krijgen? haha                                                         

Ach kan nog een tijdje vooruit, denk als DiaBelle met pensioen gaat ik ook maar eens stop 
  Ben dan op de pensioengerechtigde leeftijd, tenminste als ze dat weer niet naar boven gooien. 

hermes schreef:@cindy; gave foto die op het strand, ben al een tijdje op zoek naar een fijn bitloos hoofdstel, ik zie dat jij een side-pull gebruikt? bevalt dat een beetje?
Ik heb zelf een tijdje gereden met zo'n kruislings systeem (onder de kaken door zeg maar) maar dat beviel mij helemaal niet eigenlijk.
 Ik heb het zelf ook. Het is geen makkelijke beslissing geweest. Ik heb nu wel wat contact met mensen die belangstelling hebben, en er staat al een bezichtiging gepland. Maar ik vind het zo moeilijk.... Hoe weet ik nou zeker welke 'koper' het beste is voor Cros? Hebben jullie misschien nog tips voor mij waar ik om zou kunnen vragen of aan kan denken om te vragen bijvoorbeeld? Helaas is degene die komt kijken iemand die in Limburg woont en ik heb nu mailcontact met iemand uit terneuzen die geïnteresseerd is. Tja, en ik woon dus in Drenthe...dus je rijdt ook niet echt even makkelijk op en neer......                                                         
 dan kom je er achter of je het iets vind!                                                         

.                                                         

Yoxan schreef:Goh...dat gaat hier snel !!
M'n eerste bitloosje was een natural hackamore(touwhalster).
Daar reageerde Baileys niet goed op.
Dan heb ik deze sidepull gekocht(barefoot).
En dat bevalt ons enorm goed.
Voor Baileys is het duidelijker en is lekker licht te rijden zo.
 Enne... *zucht* weer iemand dus met een serieus verhaal en dan uiteindelijk zeggen dat de vraagprijs te hoog is en dat ze maximaal 700 euro te besteden hebben.....