Das ist auch eine gute Idee! Wir vom Tinkerforum haben uns jetzt Jacken und Pullover und T-Shirts besticken lassen mit einem selbstgestalteten Logo vom Tinkerforum

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Puchje schreef:Ik ga toch in het Nederlands verder. Kan je erg goed volgen, maar ik ben gewoon bang fouten te maken in het Duits, daarom duurt het me te lang als ik iets wil typen, haha!
Wat leuk, een eigen keuring in Augustus! Misschien ook slim om deze aan te geven bij de ICS NL, zodat deze in de Cobstukken kan komen (clubblad van de ICS) ? Misschien komen er dan ook mensen uit Nederland naar jullie keuring!
Ik weet ook dat er een verkoopstand staat met shirts van ICS en met beeldjes, en Cowboy Magic.. De vrouw die daarbij hoort is 'desillies', die had je ook al ontmoet op Bokt, las ik
Emil schreef:Außerdem lassen wir aber noch Jacken drucken mit unserem eigenen Logo von den Irish Cobs of Hillmoor (das sind wir mit unseren Pferden)... Wir haben nämlich im Augsut 2010 eine eigene "öffentliche" Körung in Meppen / Deutschland.