truste ik ga zo douche en dan denk ook afsluiten en bankhangen
Calypso2008
Geplaatst: 19-11-09 22:47
Dankjewel... Ik begin steeds meer lol in Bokt te krijgen nu je de dingen een beetje kan vinden... Heeft even geduurd voor ik zag dat HK voor Huiskamer staat waar je gewoon over van alles en nog wat kan babbelen?
Vaak ben ik alleen thuis s avonds en beleef een hoop lol aan mijn dieren... Ik heb 4 perzen waarvan de oudste bijna 16 is, 2 engelse bullen en dan natuurlijk Calypso van nog geen 2 en Hus die met pensioen is...
Maandag en dinsdag ben ik altijd de hele dag vrij en dan ben ik s middags bij mijn paarden te vinden, woensdag worden ze gedaan en de donderdag- en vrijdag ochtend werk ik, dan zijn bij thuiskomst eerst Harry en Dikkie aan de beurt en dan na het eten weer naar de knollies toe...
Succes morgen Janet! Ik zoek wel een meisje nou niet dat een meisje garant staat voor een leuke huisgenoot, maar mja. Een jongen werkt dus duidelijk niet Gaat om een portiekwoning met drie slaapkamers, woonkamer, keuken, badkamer, balkon en toilet. Die deel je met.. mij Heb nou al wel twee serieuze kandidaten uit mijn eigen kennissenkring, dat is wel leuk.
Werken was oké, wel gezellig. Heb nou wel flinke trek, dus even snel nog een broodje en dan richting bed met een goed boek
Grit
Geplaatst: 19-11-09 22:48
Truste Denise en Grid voor zometeen!
Calypso. Je komt zeker niet ongelegen binnen vallen, iedereen kan hier mee kletsen
Als je zin hebt in een kopje koffie ben je welkom hoor Dagmar, gezellig!
Calypso2008
Geplaatst: 19-11-09 22:58
Ja serieus... de stamboeknamen zijn niet uit te spreken of passen totaal niet en wij vonden gewone Hollandse namen het leukst Harry heet officieel Conspicuos Jack Darwin en Dikkie zijn stamboeknaam is Tocket to Love
Klopt, Calypso zijn paps is Ryon, het is zo n lekker ventje maar dat zegt iedereen van zijn eigen beessie en ja Hus mag er ook nog steeds zijn al wordt er niet meer op gereden, wel gelongeerd en gewandeld. Die mag blijven tot hij niet meer kan want dat heeft hij verdient.
Ga nu nog een stukje wandelen met ze en dan ook mijn bedje in, wekkertje gaat weer vroeg morgen! Iedereen welterusten en tot de volgende keer
Ik zal even mijn rooster afwachten Berdien!! wel gezellig idd!!! Maar ik meot meestal van 10 tot 6 denk ik.. maar wie weet
slaap lekker Calypso!
Puchje
Geplaatst: 19-11-09 23:22
Hey Calypso! Wees welkom!! Wat is jouw echte naam? (praat wat makkelijker )
Trusten voor de bedgangers, ik ga nog even bankhangen met een wijntje en dan ook lekker vroeg naar bed. Tot morgen allemaal, ergens in de middag, moet vanaf `s ochtends 10u tot 15u werken en daarna nog studeren, en ook nog ergens Nigel rijden/longeren Lekker druk
Laatst bijgewerkt door Puchje op 19-11-09 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt
goed idee van dat wijntje puck ga ik ook ff doen dan ook lekker naar bed, morgen uitslapen en smiddags klussen in ons land. hopelijk krijgen we het morgen af
Calypso Een echte Ryon! Welkom! Ik ben een echte ryon fan!
Bedankt voor alle duimpjes! Gaat vast goed komen morgen! Angela ik bel je morgen nog wel even.
Duik nu mijn bedje in, morgen moet ik fris en fruitig bij de solli zitten!
Truste iedereen!
Lucy_1
Geplaatst: 19-11-09 23:41
Succes morgen Janet! Welkom Calypso... Voor degene die hem kunnen gebruiken....
Ben brak.... Alle stallen zijn weer netjes en schoon... Ga richting bedje... Trusten!
grrr
Geplaatst: 19-11-09 23:45
Truste allemaal!
Ben net terug van Kascha, die gelukkig alweer wat dikker lijkt! Ging goed, ze was wel een klein beetje drukkig, maar verder lief... Lees morgen bij, m'n bed is nu erg verleidelijk...
Trusten iedereen die gaat slapen, ik ben weer op mn werk. We zitten hier nu met zijn 4-en... vraag me niet waarom Normaal met zijn 2-en en nu in ene 4...
Succes morgen Janet!
welkom Calypso, geweldige bullen. Heb helaas die van mij net bijna 4 weken geleden moeten laten inslapen Mooie paardjes en persen zijn ook mijn favo en binnenvallen mag hoor dat doen we zelf ook nog geregeld
Dagmar en puck aan de wijn, 2 is gezond he dames, geen hele fles verorberen
Grid het eind en begin gemist, ik ook Volgens mij wel meer mensen. Ach we zijn er nu toch weer!