Ik ben niet geweest, mn fietsje heeft het begeven, paardlief moest vandaag geschoren worden, en nouja, het programma vond ik toch niet zo geweldig. Ben wel benieuwd naar wat hengstenfoto's Het regent trouwens de hele tijd hier Lucht is niet echt bepaald mooi.
Was persoonlijk verliefd op black arrow, bleek pas een 3 jarige te zijn maar vond hem super! Hopelijk zien we hem terug.. Was jammer dat de leeftijden en stokmaten niet vermeld werden.. Vooral leeftijden want zo kon je hengsten erg moeilijk inschatten..
Weet iemand hoe oud Galypso is, vond hem mooi zwaar/passend beenwerk hebben
Black Arrow viel me inderdaad ook wel op! Die beweging dan m.n. Galypso was dacht ik ook 3.
Muds
Geplaatst: 24-10-09 17:00
Was zeker erg leuk :J Black Arrow vond ik ook leuk bewegen, Don Juan kon er ook wat van.
Ik heb wat foto's gemaakt, maar had wat strubbles met m'n camera, dus de kwaliteit is niet zo Na de 1e bezichtiging heb ik 'm ook in het strafhoekje gezet, moet 'ie maar luisteren
Ik was te laat voor Chandler
Galypso (Niet zo'n fraaie foto, maar wel typerend voor z'n stand)
Fygo
Salomons knappe koppie
Zweefmoment van Bing (en de voorbrenger )
'Sir' Sir Camelot
Benson, need I say more?
Tosca, wat een lekker ondeugende uitstraling
Puppy Aidan
Don Juan (Check de voorbrenger, allebei dezelfde blik )
Black Arrow
En last but not least, Yellow Fellow
Laatst bijgewerkt door Muds op 24-10-09 17:23, in het totaal 6 keer bewerkt
Lucy_1
Geplaatst: 24-10-09 17:01
Ben er ook weer.... Eens kijken of de foto's gelukt zijn van de de laatste 5 hengsten....
snowdon
Geplaatst: 24-10-09 17:03
Zo komt Bing toch ook wel weer leuk over, ben benieuwd naar zijn commentaar! Neem aan dat het weinige sok en/of fijn beenwerk niet de doorslaggevende factor is?