Pffff nou ja goed, ik voel echt elke spier in mijn lichaam.. maar ja het was het waard (alhoewel alle pijn die ik nu voel is ook niet fijn hihihi)
Zo komt de dochter van Mich weer, mijn kids zijn er uiteraard niet dus ze is dan alleen hier. Moeten we even kijken wat we gaan doen met haar. Het is zo lastig zonder vervoer Ik denk erover om op de trein te stappen naar Zoetermeer om dan naar Ballorig te gaan, leuk voor kids en niet duur. Als je dan iets verder loopt, komt je bij een kinderboerderij...
Nou ja we kijken zo wel, Mich heeft gister een hele lange dag gemaakt op zijn werk dus die is ook helemaal brak, pfff wordt een lekker dagje
Heb net even je website bekeken Leonoor. Ben zelf ook helemaal gek van dat ras, maar je moet ze echt binnen houden he? Of een stuk tuin heel goed "dicht" maken.
Poosje81
Geplaatst: 26-07-09 09:36
Zammie schreef:
Heb net even je website bekeken Leonoor. Ben zelf ook helemaal gek van dat ras, maar je moet ze echt binnen houden he? Of een stuk tuin heel goed "dicht" maken.
Ik heb mijn tuin afgezet, maar daar gaan ze ook niet constant (meer) in.
De kruisingskittens zitten overigens niet persé een buitenverbod op hoor
En die zoektocht naar mijn LH meisje duurt wellicht lang, maar heb er ook momenteel even geen € voor. Beginnen bij 1500 euro.
Nou, ik kom nog even spieken, maar ga nu weer Alles is ingepakt, ik heb net met Mambo gelopen en al z'n spullen bij elkaar gezocht, dus we zijn klaar voor vertrek We gaan met 2 auto's, 1 bus voor de caravan en fietsen/skelter en de auto voor uuh, m'n mama, mambo en ik Hele verhuising Nou, tot over 2 weken
Ik ga zo (tenminste as Co uit bed komt) naar vrienden waar ik altijd op de camping pas. Daar zit ik volgende week alweer. Even een rondje lopen, nieuwe grasmaaier uit proberen. Heb wel weer zin om op de camping te passen.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 26-07-09 10:01
Mogge!
Jeetje ben net pas wakker, ik denk dat ik wat slaap moest inhalen
Fijne vakantie Maartje.
Inge naar Lunteren geweest.
Leuke foto's Lois! Gaaf he zo'n witte kat met 2 verschillende ogen. Paar jaar terug zat er bij de weitjes ook zo 1 maar die mankeerde van alles. Fijne vakantie!
Sita de verhuiskaarten klaar en een tafellopertje waterpas
Bianca en Mich allebei brak.
kuzznathalie
Geplaatst: 26-07-09 10:01
Morgen! Iedereen die op vakantie gaat, heel veel plezier en geniet ervan!
Bianca fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, en als je wel naar Ballorig gaat, heel veel plezier!
Leonoor nog ff sparen.... kost trouwens wel veel zeg...pff..
De rest wat ik vergeten ben ik heb het wel gelezen...
Verder iedereen die naar z'n paardjes gaat, ook veel plezier en geniet allemaal van het zonnetje vandaag!! Heerlijk!! Ik heb vandaag ook lekker een lui dagje! Hoop dat het zonnetje blijft, vanavond bbq-en!!
Zwarte Cross was super....was alleen pas om half 7 in bed....na het hele pokke eind terug gereden te hebben met 4 slapende kerels in de dodge..... Maarja...het is gelukt en ben blij dat ik thuis ben (anders hadden we in de auto geslapen).
Grit
Geplaatst: 26-07-09 10:17
Goeiemorgen!!
Wat een gezelligheid hier al op de vroege ochtend!
Welkom Renate
Grid; las de update over jullie vriend. Dat is echt rot
Lois en Maartje; fijne vakantie
Angela; een goede dag/nacht gehad dus
En Lies, wat was het antwoord?? Of moeten we daar ook zelf voor sms-en. Ik denk zonder, geeft zo'n fijn vrij bubbelgevoel
Klinkt leuk Bianca, speeltuin en kinderboerderij, dat vind ze vast leuk!
En Sita is er weer en Maya durft het tempo weer aan
En zo te lezen verschillende kattenliefhebbers.
Zometeen eens even Spoek ophalen bij Carlo's ouders en ik denk dat we vanmiddag met Tom een rondje gaan crossen.
Hihi, ik was gister helemaal high on red bull.... *toink toink* Wel lekkere.......'GO FAST' dat is niet zo zuur als gewone....hier schijnt australische honing door te zitten....echt heel lekker