Ja, maar alleen nog op laptop en dat is niet fijn. Mijn broer komt nog netwerk aanleggen hier, die is daar veel handiger in. Maar dat kan nog wel even duren wegens omstandigheden....
Hier nog niet eens verteld volgens mij..... ik zou toch voor het eerst oom worden? Helaas toch niet..... Vorige week heeft mijn schoonzus nog een curitage gehad na een heftige miskraam.
Verhuizing vordert goed hoor, nog her en der dingen die moeten gebeuren. Het is mij allemaal even te veel geworden laatst en ik zit voorlopig even op rust thuis, kan ik op mijn gemak even alles een plekje geven... letterlijk en figuurlijk. Arjan en ik gaan zo even naar het tuincentrum, zijn vanochtend al druk in de weer geweest met opleveren vorige woning, 2x naar de stort geweest en naar de bouwmarkt.
Vanavond komt de hoefsmid, dus gaan na het eten naar de paardjes.
PFFF gister ... De staleigenaren waren dus in Apeldoorn en toen ik het op tv zag ik maar denken Ach daar staan ze nooit in de buurt ... stonden ze er dus 200 mtr vandaan ieder aan 1 kant en konden ze dus 1u niet bijelkaar komen en had ene dus politie al onder kleden laten kijken of hij er niet tussen lag want dat dacht ze echt ff ... gelukkig dus weer gezond en wel herenigt!!
Ha het 1ste vosbontje bij de Kendelhoeve geboren (alleen niet van eigen merrie...)
Ah schattig filmpje leon en pff heftige miskraam gaat zo foto's kijken
haha grit ja waarom wil daar nou niemand zitten de wereldberoemde Shamu
Ellen feesttent meegemaakt en miste het biergooien
Bianca ook plezier gehad en lieve foto's alleen die sexfoto moet dat nou overdag
Nathalie weer lekker gereden op "nieuw" haffie en nu al kijkers voor levera
en Tara bruinbontje gekregen benieuwd naar droogfoto's
Eefje bijna vakantie Janet zo werken
Hier vrij t/m dinsdag vanmiddag denk ff naar tuincentrum nieuwe vijverplantjes enzo
o ja en koninginnenach hebben de paarden nog lol gehad Kinderen die op visite waren hadden dus de deur niet goed dichtgedaan dus toen zijn ze ontsnapt en stonden ze (behalve oudje kluk) midden in de nacht op het gazon Maar dus ipv dat de visite ff bak brok pakt en rammelt wil ze ze dus gaan vangen en gaat erachteraan ... met dus als resultaat dat ze toen de hele weg richting bos zijn afgerend Gelukkig is het dus een afgelegen straat richting bos (doodlopend voor auto's) en was er een oud manneke die het hoorde en ze dus netjes teruggebracht heeft die heeft gister nog presentje gekregen
Grid dood eng lijkt me dat idd.. gelukkig hebben ze elkaar weer gevonden.. vreselijk..
oei paardjes aan de wandel!
grid
Geplaatst: 01-05-09 12:19
Ja pff lijkt me echt vreselijk het ongeluk van dichtbij zien al, maar nog erger om zo van elkaar gescheiden te worden en elkaar niet kunnen bereiken ook niet via tel (omdat natuurlijk iedereen meteen gaat bellen enzo )
Hij wist wel zeker dat zij er niet tussen zat, maar zij dus niet van hem en die heeft dus serieus een tijd gedacht dat ie daar op de grond ertussen lag
Verschrikkelijk al die beelden en verhalen van het drama in Apeldoorn! Van mij had de dader ook mogen blijven leven alleen al om alle vragen van de nabestaande en gewonde te kunnen beantwoorden!
Ik ga zo weer lekker even rijden op Bons. Samen met de vriendin van van broertje. Een stukje het bos in is het idee! Nu eerst naar de podoloog....
ja ik zat gister bij vrienden en we hebben toch veel het nieuws gevolgd.. verschrikkelijk.. owja en over wat ik gister zei over nederland k*tland was een reactie van mijn gevoel. Maar tuurlijk bedoel ik dat neit zo diep als dat het er stond, omdat even recht te zetten.
Tara is inderdaad bevallen van een prachtig merrie veulen van meadows selwyn. Haar naam is Taisha en ze is bruinbont en roan! Iedereen is super blij met deze prachtige nieuwe aanwinst. Het was een zware bevalling, eerst zat haar hoofd vast, daarna haar schouders en daarna haar heupen. De nageboorte was er vrij snel af en het drinkt al goed. Veulenpek is mooi afgekomen en ze huppelt al rondjes in stal!
Nu mag de kleine meid even buitenspelen en zal ik even mooie droogfotos maken voor jullie.
Doeiidoeii!
Resi_lover
Geplaatst: 01-05-09 15:01
Annique, gaat ze nu naar buiten, hihi, even kieken