[TI] Herkent iemand deze tink?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:50

God$#%^*&#^me
Wat kan je hier toch boos om worden...

Maar jij hebt er echt alles aan gedaan en je hebt de juiste keuze gemaakt denk ik. Zo zielig dat het al te laat was, ook voor jou. Heel veel sterkte!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:50

Jeetje wat erg om te horen.

Ik was een stille meelezer,

Ik heb echt bewondering voor wat je hebt gedaan. Je hebt er zoveel liefde in gepompt. Hij zal in ieder geval vredig en zich geliefd voelend heen zijn gegaan en dat is al heel wat in zijn staat.

Heel veel sterkte ermee. Onthou goed dat je iets heel moois hebt gedaan voor hem.

Kimonoo

Re: Herkent iemand deze tink?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:51

ah nee wat erg. Ik las al heel de tijd mee en had echt verwacht dat hij het zou gaan halen! Zo'n leuk paardje, maar je mag trots zijn op jezelf zo'n lange tijd heeft hij een rot leven gehad. Maar jij hebt er voor gezorgt dat tie toch even heeft mogen mee maken hoe het is als mensen wel om je geven, door jou heeft hij toch nog een fijn einde gehad! Sterkte

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:53

Ahhh wat verschrikkelijk dat je hem alsnog hebt moeten laten gaan. Ondanks dat heeft hij in elk geval zijn laatste dagen in een liefdevolle omgeving doorgebracht met mensen die het beste met hem voorhadden. Schrale troost maar hij heeft niet alleen hoeven sterven.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:54

Je heb m in iedergeval een paar hele fijne dagen gegeven!
Sterkte ermee!

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:54

wat vreselijk maar de laatste dagen heeft hij gelukkig met veel liefde doorgebracht.
jij hebt je best gedaan meer kon je niet sterkte :(:)

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:55

He bah, ik ben niet snel onder de indruk, maar moest nu wel even slikken, arm ding! Maar goed, hij heeft in ieder geval nog een paar mooie laatste dagen bij je gehad...
Veel sterkte! :(:)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:57

getver wat een vervelend nieuws, het wrange eraan is nog wel dat het allemaal zo onnodig is geweest. Hij had gewoon fit en doorvoed rond moeten lopen ergens in de wei...!

Jij hebt hem in ieder geval nog laten merken dat je om hem gaf, misschien dat hij daarom wel zo fit was. Een soort van bedankje voor je?

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:59

jeetje meid. Ik zit hier nu echt met kippenvel hoor. Ik las dat hij er niet meer is en de rillingen liepen over m'n lijf. Vind het vreselijk voor je. Je hebt je best gedaan voor hem en de laatste dagen van zijn leven heeft hij toch maar mooi een liedevol baasje gehad. Heel veel sterkte.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:59

he bah, Ria.
Veel sterkte met dit verlies, je hebt je best gedaan.
Bolero heeft nog een paar mooie dagen bij jou mogen slijten, jammer dat je niet eerder in zijn leventje hebt kunnen komen

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:00

Wat erg, ik had echt gehoopt en gedacht dat hij het zou redden. Gelukkig heeft hij nog een paar gelukkige dagen gehad. Sterkte met het verlies!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:01

Jeetje... ik denk dat we allemaal hoopten dat het goed zou komen met hem.
Heel veel sterkte met het verlies, hij heeft het nu goed en fijn in de paardenhemel.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:08

Jeetje,heel veel sterkte... :(:)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:10

Ow nee toch!! Wat verschrikkelijk voor je!
Heel erg veel sterkte met het verlies

Wel super dat je hem de kans hebt gegeven en je kunt zeker weten zeggen dat hij die laatste dagen de beste verzorging heeft gehad die hij had kunnen krijgen en je mag heel trots op jezelf zijn dat je heb die kans hebt gegeven je verdient een pluim echt waar!

Nogmaals heel veel sterkte

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 19:17

Dank jullie, ja ik had ook gehoopt dat hij mooi en sterk zou worden , maar helaas.
Hij heeft nu rust, als ik hem zo zie liggen geeft het mij ook rust.
Ik ben echt heel de dag met hem bezig geweest en gezegt dat hij moet knokke, gisteren zo`n levenlust en dat krijgt hij vandaag dubbel en dwars terug.
De DA zag ook nergens meer een oplossing en ik heb echt een knokker van arts , die een dier niet zomaar laat gaan.
Maar ja Bolero heeft zijn wel verdiende rust nu.
Morgen komen ze hem ophalen, hij heeft 5 daagjes van mij mogen zijn en ik hoop dat hij wist dat ik al helemaal stapel op hem was en hem alle geluk van de wereld had willen geven.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:21

hè wat een naar nieuws ;( maar wat heb jij hem deze afgelopen dagen nog veel meegegeven midgie! :(:)

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:21

Ik vind het zo ontzettend erg dat zijn lijfje en geest het opgegeven hebben.....ben er stuk van.

Eindelijk had hij een plekje waar hij zo ontzettend gewenst was door iedereen.
We hadden ondanks alles nog grootse plannen met die kleine vent.

Nou mannetje...lekker rennen op de eeuwige weides...eindelijk vrij...een jonge hengst van 5 jaar die gelukkig nog gegaan is met liefde....dat heeft hij niet kunnen zien maar weet zo zeker dat hij dit heeft gevoeld.

Dag Bolero

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:26

Jij hebt hem iig de meest fantastisch laatste dagen gegeven die ie maar kon hebben, sterkte meis :(:)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:43

Ben er even stil van.. had zo op ander nieuws gehoopt.
Heel veel sterkte met het verlies :(:)

fraske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:50

|( |( |(
kl*te zeg, ik zit er al bij te janken kan me voorstellen hoe k*t jij je moet voelen heel veel sterkte met dit verdriet....
vind het ook vooral kl*te dat jij verschrikkelijk je best er voor gedaan hebt en zijn vorige eigenaar het zo ver heeft kunnen laten komen, ik hoop dat diegene nooit meer in het bezit een dier komt en al helemaal niet voor de handel :(

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:54

he ach wat sneu nou....
zo je best gedaan,maar toch te laat...
meid heel veel sterkte bij dit enorme verlies :(:)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:55

Arme Bo'tje...
Gelukkig waren de laatste paar dagen van zijn leven wél fijn!

puzzeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:58

Ria heel veel sterkte...Je hebt alles voor Bolero gedaan wat mogelijk was... Hij had niet beter terecht kunnen komen dan bij jou om zijn laatste dagen door te brengen.
Dikke knuffel

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:58

Ach nee ;( ... arm manneke, arme jij ... :(:) . Onvoorstelbaar hoeveel je dan van zo'n beestje kunt gaan houden in een paar dagen tijd he, en hij had het ook zo hard nodig. Maar wat iedereen al zegt, je hebt hem in ieder geval even laten voelen hoe het is als er van hem gehouden werd. Het was gewoon al te laat, hij was niet sterk genoeg meer ;(

Heel veel sterkte, want ik kan me voorstellen dat dit er best in hakt ... :(:)

Mrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:59

Heel veel sterkte gewenst !