Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tinkermuts schreef:tobey'splace, snap dat je naar smaak taxeert maar een beetje reeel blijven zou leuk zijn.
Nuage schreef:Ik zie ook paarden die ik niet mooi vind en niet zou willen hebben maar die taxeer ik niet voor prijzen die compleet buiten de markt vallen. Dit topic heet niet " Geef mijn tinker een cijfer" maar is een serieus taxatietopic. Als je prijzen gaat noemen die echt nergens op slaan dan krijg je dit soort reacties.
Nuage schreef:Ik zie ook paarden die ik niet mooi vind en niet zou willen hebben maar die taxeer ik niet voor prijzen die compleet buiten de markt vallen. Dit topic heet niet " Geef mijn tinker een cijfer" maar is een serieus taxatietopic. Als je prijzen gaat noemen die echt nergens op slaan dan krijg je dit soort reacties.

En chuk en dan ook maar bij 
(of toch ook weer niet)Keeva schreef:Tobeysplace heeft duidelijk alleen op persoonlijke smaak getaxeerd zonder zich in de werkelijke huidige marktwaarde te verdiepen ... da's best leuk, maar niet in dit topic

Poeh hoop dat ik iedereen gehad heb