Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Teuntje111 schreef:Voor Willy denk ik aan Victorio in augustus
Chubby schreef:Maar mijn lief steigert al bij de gedachte aan wéér een veulen
Keeva schreef:Ik heb even gezocht, maar volgens mij bestaat het topic nog niet. Bij deze dus : weet je al door welke hengst je jouw merrie in 2009 wilt laten dekken, of wacht je de hengstenshow(s) nog af ?
Ik ben er zelf in ieder geval nog niet uit. Het is de bedoeling dat Keeva dit jaar gedekt wordt. Vorig jaar hebben we het met Drum geprobeerd, maar dat is helaas niet gelukt. Omdat Keeva niet echt makkelijk op de trailer gaat
en omdat ze in het verleden problemen met haar longen gehad heeft, wil ik haar het liefste in de buurt houden, of ergens neerzetten waar ik echt een 1000 % goed gevoel bij heb. Ik heb besloten om dit jaar ook buiten het stamboek te kijken
![]()
Ideeen tot nu toe zijn : Drum (opnieuw, omdat het toch mijn grote wens blijft om ooit nog 'ns een Drum-veulen (ten behoud) te fokken), Woody (staat dichtbij en is een mooie aanvulling op Keeva, denk ik), een van de hengsten van John van Vlimmeren (vanwege het 1000 % goede gevoel) of een van de KI-hengsten van de ITS, met een voorkeur voor Spike vanwege zijn uitstraling en zijn homozygoot-voordeel
![]()
Gelukkig heb ik nog even de tijd om na te denken, al wil ik wel vroeg in het seizoen beginnen met dekken.
En jullie ?