edit Man vergeet auto na tanken Een Duitse man is vrijdag na het tanken zijn auto vergeten. Dat meldt de politie van Wuppertal. Volgens een politiewoordvoerder vergat de man na het betalen dat hij getankt had en liep nietsvermoedend terug naar huis. Nadat de auto een uur onbeheerd bij de pomp stond, waarschuwde een medewerkster van het tankstation de politie. Agenten belden vervolgens de man (63) die zich snel terug naar het tankstation haastte om zijn auto weer op te halen.
had ik trouwens al verteld dat ik weer een heel stuk van mijn haar heb af geknipt ??? wel 15 cm !!!!
(eingelijk zie je er geen donder van gezien het al een aanzienelijke lengte is maar nu steekt het wel maar het moest een keertje ervan komen) ik ga er nu ook nit zo snel meer op zitten
Goedemorgen! Jeetje ik blijf telkens aan het bijlezen. Wat een nare berichten allemaal bah. 15 cm is nogal wat dat kun je toch wel zien?? Ik moet zo naar de doktor om te kijken of mijn vinger is gebroken. Ik hoop het van niet.
rommulus
*Kijkt om een hoekje vanachter een stapel schoolwerk..
Jeetje.. Wat een nare berichten hier allemaal.. Kanker, zelfmoord.. Verschrikkelijk..
Nou Rom, je kan iig zeggen dat je naar de kapper bent geweest.. Wel 15 cm..
Maya, dat hoofdstel zal denk ik superstoer staat op Aman.. Gewoon wagen dus!
Bianca, beterschap! Je vinger breken is erg pijnlijk.. En het is ook echt zo gebroken. Ik heb eens alle 5 mijn vinger gebroken toen ik een paard opzij zette, hij gaf tegendruk en al mijn vingers klapten dubbel. Snap nog niet hoe het kan..
Met moeders gaat t al wat beter. Ze begint weer wat te scharrelen.. Ze is nu even bij de buren.. Wel fijn, kan ik ook wat meer doen..
Goedemorgennnnnnnnnnnnnnn! Leuk TK! Spannend! Maak je foto's? Bianca vervelend zeg je van je vinger! Beterschap! Hahah en die link, dat is gewoon stom Zo Rom, 15 cm is nog al wat!
rommulus