Goeiemorgen!
Even verklaring: We zijn voor Mees en Mark (beginnende ruiters) op zoek naar een braaf verkeersmak paardje. We willen die samen kopen en onderhouden, en over een paar jaar als Banbay groot is en we daar wat mee kunnen doen, kopen Mark en Karine die dan waarschijnlijk helemaal van ons over. Zo kan Muis toch hier blijven staan, en kunnen we allemaal rijden. Klinkt misschien wat ingewikkeld, maar nu kan alleen Mirthe bereden worden, zodat die in het weekend altijd voor de wagen moet, en ik nooit lekker buiten kan rijden. Mijn limiet is eigenlijk twee rijpaarden/pony's, vandaar de afspraak hem of haar over een jaar of 3 helemaal aan Mark en Karine over te doen.
Dus vandaar...
Enne... Shania is heeeeeeeel mooi lief en leuk, maar niet echt voor beginners he?!
Pffft, ik zou vanmorgen de honden van ons pension doen, vroeg opgestaan, in de regen alle honden uitgelaten, en nu zitten ze weer binnen, het regent hier namelijk flink. Ben er toch even anderhalf uur mee bezig geweest...
Daarna gauw Noah naar de hondentrimsalon gebracht, ze ziet er altijd heel leuk uit als ze terug komt, dus ben benieuwd.