Annick, ik denk dat ik Damian toch eens in het echt moet komen bewonderen, foto's schijnen hem geen recht te doen dus! Goed idee van Maya dus.
Citaat:hij bleef ook maar hinniken, na hij heeft z'n 3 jaar wel ingehaald nu.
er kwaam een hele zware hinnik uit
Skáttig!Chubby wat heerlijk dat de relatie/vertrouwensband tussen jouw en tink steeds beter wordt! Uiers schoonmaken is bij sommige dames nu eenmal 'not done', fijn als het dan wel ineens een beetje mag...
Coydag eenheerlijke nachtrust gehad lees ik. Breekt het je dan gedurende de dag niet op? Of vanavond vroeg er in dan maar?
Desillies, als sweet itch niet mag baten, kun je ook fenonolf (schrijf ik het wel goed?) gebruiken. Schint súper te zijn bij "schuurkonten".
Dat van die paardenbh, ik heb daar meer kwaad over gehoord dan goed, tot aan brandwonden toe van dat synthetische spul. Maar er zijn uiteraard ook veel goede ervaringen.
Lettertype en kleuren van je site over Tommie zien er goed uit!
Jean, da's schrikken van je moeder. Sterkte!
Jellie, mooie pica's van het longeren zie ik voorbijkomen! Flan is een lekker ding! Mooi zijn de wegen waarop je de men-foto's hebt gemaakt! Wat als er een auto langs moet? Past dat wel? Of is het niet zo druk daar?
Kevagirl, die mooie tinkervent op MP had ik ook al gespot. Nu ook op bokt dus. Ik vind hem érg gaaf!
Mazzelmeid, leuk dat het een gezellige avond is geworden, vooral als je dat niet verwacht! En nóg leuker dat je Mazzel hebt gevonden, ook iets dat je niet had verwacht, toch? Lekker hoor!
Die tinkerrit heeft mooie plaatjes opgeleverd, ook van Silas

WenK wat stoer van jullie! Ook al zo'n toptinkie zo te horen! Ik wacht met smart op foto's van de volgende keer

Roos, rustig aan hoor, denk om jezelf!
Heerlijk dat alle s kan blijven, NikitaGoGo! Dat geeft weer wat rust. Fijn ook dat er extra hulp komt zaterdag.
Jackie2, vervelend dat je nichtje Macho zo afkraakt. Hij had een verdraaid goede reden haar zo uit te testen toen ze op hem reed

Cheveyo! Wat een popje! Ik zie een heeeel groot oog, en een zacht neusje, zucht... een popje is het! Nu moet Kit dat ook nog even inzien....
Jammer dat je niet kon rijden Maya, het weer viel hier wel mee. De omgeving alleen niet
Gefeli met je opa.Irish Lady, ik lees dat je nog geen pijnstiller hebt geslikt, prima! Heb nog nooit vernomen dat mensen na een tongpiercing een pijnstiller nemen, dus dan zit jij ook wel goed

Is je tong erg opgezet? Kun je wel een beetje praten zonder te klinken als een beschonken type?
Dan nu mijn dag, ik zou een blind date hebben vandaag, maar hij belde af! Hij was ziek. Grmbl.... Of we het kunnen doorschuiven naar volgend weekend. Nou dat weet ik nog niet, nog even over nadenken dus.
Vanmiddag bij Noopje geweest, stond voor het eerst sinds een half jaar weer zonder eczeemdeken, maar met regendeken (zonder voering).
Eeen heel andere aanblik, toen ik aan kwam fietsen herkende ik haar dan ook niet meteen tussen de andere paarden.
Mijn popje en ik: (let niet op de overeenkomsten tussen mijn haar en het kuilgras.. zelfde kleur en structuur...)
Dracula 
voor je mams en succes met Storm!
Ook nog mijn trouwring kwijt geraakt toen ik in t donker mijn zakdoekjes zocht. Ik stootte hem van mijn kastje. We zijn 15 min. bezig geweest met zoeken maar nog niet gevonden
Hadden we nu toch maar een tatoo gezet…
Rij je nu ook nog wel eens aangespannen in DLD?