[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 22:10

Zo, dat was weer een produktief tinkerpraat-dagje! Heb weer heel wat bijgelezen.

Annick, ik denk dat ik Damian toch eens in het echt moet komen bewonderen, foto's schijnen hem geen recht te doen dus! Goed idee van Maya dus.
Citaat:
hij bleef ook maar hinniken, na hij heeft z'n 3 jaar wel ingehaald nu.
er kwaam een hele zware hinnik uit
Skáttig!

Chubby wat heerlijk dat de relatie/vertrouwensband tussen jouw en tink steeds beter wordt! Uiers schoonmaken is bij sommige dames nu eenmal 'not done', fijn als het dan wel ineens een beetje mag...

Coydag eenheerlijke nachtrust gehad lees ik. Breekt het je dan gedurende de dag niet op? Of vanavond vroeg er in dan maar?

Desillies, als sweet itch niet mag baten, kun je ook fenonolf (schrijf ik het wel goed?) gebruiken. Schint súper te zijn bij "schuurkonten".
Dat van die paardenbh, ik heb daar meer kwaad over gehoord dan goed, tot aan brandwonden toe van dat synthetische spul. Maar er zijn uiteraard ook veel goede ervaringen.
Lettertype en kleuren van je site over Tommie zien er goed uit!

Jean, da's schrikken van je moeder. Sterkte!

Jellie, mooie pica's van het longeren zie ik voorbijkomen! Flan is een lekker ding! Mooi zijn de wegen waarop je de men-foto's hebt gemaakt! Wat als er een auto langs moet? Past dat wel? Of is het niet zo druk daar?

Kevagirl, die mooie tinkervent op MP had ik ook al gespot. Nu ook op bokt dus. Ik vind hem érg gaaf!

Mazzelmeid, leuk dat het een gezellige avond is geworden, vooral als je dat niet verwacht! En nóg leuker dat je Mazzel hebt gevonden, ook iets dat je niet had verwacht, toch? Lekker hoor!

Die tinkerrit heeft mooie plaatjes opgeleverd, ook van Silas

WenK wat stoer van jullie! Ook al zo'n toptinkie zo te horen! Ik wacht met smart op foto's van de volgende keer

Roos, rustig aan hoor, denk om jezelf!

Heerlijk dat alle s kan blijven, NikitaGoGo! Dat geeft weer wat rust. Fijn ook dat er extra hulp komt zaterdag.

Jackie2, vervelend dat je nichtje Macho zo afkraakt. Hij had een verdraaid goede reden haar zo uit te testen toen ze op hem reed

Cheveyo! Wat een popje! Ik zie een heeeel groot oog, en een zacht neusje, zucht... een popje is het! Nu moet Kit dat ook nog even inzien....

Jammer dat je niet kon rijden Maya, het weer viel hier wel mee. De omgeving alleen niet Gefeli met je opa.

Irish Lady, ik lees dat je nog geen pijnstiller hebt geslikt, prima! Heb nog nooit vernomen dat mensen na een tongpiercing een pijnstiller nemen, dus dan zit jij ook wel goed
Is je tong erg opgezet? Kun je wel een beetje praten zonder te klinken als een beschonken type?

Dan nu mijn dag, ik zou een blind date hebben vandaag, maar hij belde af! Hij was ziek. Grmbl.... Of we het kunnen doorschuiven naar volgend weekend. Nou dat weet ik nog niet, nog even over nadenken dus.
Vanmiddag bij Noopje geweest, stond voor het eerst sinds een half jaar weer zonder eczeemdeken, maar met regendeken (zonder voering).
Eeen heel andere aanblik, toen ik aan kwam fietsen herkende ik haar dan ook niet meteen tussen de andere paarden.
Mijn popje en ik: (let niet op de overeenkomsten tussen mijn haar en het kuilgras.. zelfde kleur en structuur...)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 23:41

OOohhh wat ziet Novia er super uit! Heerlijk zeg die voorpluk lekker lang! Echt fijn dat het nu zo goed gaat met haar manen en staart, naar omstandigheden dan. Heb je nog meer foto's? Ik hou me aanbevolen!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 00:17

Is er hier iemand die de tinkerhengst Dublin kent?
Is hij ook ggk bij het NST?

Kiara, ben je niet bang dat ze zich vergissen en je haar op eten?
Heb vandaag lang geslapen met als gevolg dat ik nu niet moe ben....

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 00:42

Ben ook nog klaarwakker

Dublin staat wel genoemd op de website van het NTS, weet ook welke je bedoeld. Dus ja die is ook ggk

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 05:25

goedemorgen, ben eerst alles aan het bijlezen, meld me straks weer

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 05:32

goedemorgen allemaal,
#Desillies: ziet er al mooi uit hoor qua layout en lettertype en kleur.....dat komt wel goed zie ik...

#Kiara: lieve foto's en wat goed dat het goed gaat met de manen en staart. Zal inderdaad wel even wennen zijn alleen een regendeken op te hebben..

verder heb ik niet zoveel tijd, moet gauw douchen aankleden en de deur uit....tot vanavond

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 05:38

goedemorgen, wat ziet ze er mooi uit zonder comouflagedeken, des, leuke page, mooie foto van Tom, enne, Chuck had ook korte manen toen hij gekeurd werd, was geen probleem, hij heeft nou eenmaal geen lange manen, hij schuurt niet, maar echt groeien doen ze niet, sokken en staart des te neer, Tom zou dus niet afgekeurd worden op korte manen.
is er iemand die de steigerfoto van Chuck hier neer kan zetten, zo ja dan mail ik hem ff, vind het zo'n stoere foto.
nou, gister was het hier super lekker weer en lekker met de honden naar de dierentuin geweest om een puzzeltocht uit te zetten voor de hondenclub, was keigezellig.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 05:51

Afbeelding
bij deze

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 05:52

oh Silas, je bent geweldig

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 05:53

Tinkermuts, mooi mooi mooi

Er is te veel om op te reageren, ga vandaag weer beter mijn best doen, gisteren was ik teveel van slag.

Ben echt geschrokken van mijn moeder, ze kan maar kleine stukjes lopen en dan hijgt ze weer, ze liep even mee naar de auto om te kijken en dan is ze dus helemaal buiten adem, vandaag moet ze naar de cardioloog, morgen naar de longsarts en woensdag naar de neuroloog, dus door de molen, maar beter ook.

Om 8 uur met storm naar de kliniek en ben dus ook benieuwd wat daar uit komt,

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 06:59

Succes Jean, en sterkte.
Je krijgt het een naar het ander zo, hoop dat het een beetje mee valt voor je moeder.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 07:06

Nou jean hoop dat jullie snel wat te weten komen wat er met je moeder aan de hand is ?

ik kwam ook een hele mooie zoen tinker tegen hier hihihiih wat een lieverd.

En die schet wat een moppie zeg.
Staan er sinds twee weken ook twee bij ons op stal lache man die beesjes.

Ja ja wat is hij mooi zo tinkermuts echt gaaf.

En als ik vragen mag is storm ziek jean?

En als ik voor de rest iets vergeten ben sorry.

P.S als ze wel hij rijbewijs op macho heeft gehaalt zal hij niet zijn zoals ze nu zegt meid.
Plus ik denk altijd maar zo : ze kunnen beter over je banketstaaf dan van je vreten. (echt delfs misschien) hihihihi.
Plus het is jouw kanjer mag ik aan nemen dus lekker laten praten net wat je zeg zal wel jaloesie zijn.

Nou ik gaat ff een paar uurtjes werken dus zal wel vanavond wezen voor ik weer ff bij lees.
doei doei

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 07:33

Goedemorgen!!!

Maya, we hadden gister idd de hele dag mooi weer!! Was echt heerlijk!!!

Cheveyo, Aaaaaaaahhhhh lief!!!! De singel ligt btw als het goed is op stal, dus we kunnen gewoon binnenkort een keertje afspreken....

Straks eerst ff werken, dan een buitenritje met lisje en dan nog even naar Fer, ik heb die mensen nog steeds niet gesproken.... Geen zin om te werken...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 07:41

Goedemorgen!!!!

Sox, bedankt So, balen zeg van dat adertje in je oog Dracula Je paardje ziet er gelukkig wel weer netjes uit

Kiara, dat passeren van auto's is idd wel een beetje krapjes. Je moet dan echt in zo'n soort kommetje of bij een erf elkaar laten passeren. Gelukkig is het niet zo druk en zijn we maar enkele auto's tegen gekomen. Balen joh, dat je blinddate afbelde, er zijn wel een hele hoop mensen ziek momenteel. Leuke foto's van jou & Noopje Fijn dat ze nu weer gewoon onder een regendeken kan. Haha, ik hoop niet dat paarden je haar echt aan zien voor kuilgras

Coydog, goed uitgerust!

Jean, voor je mams en succes met Storm!

Gisterenavond Monster in Law gezien. Wel een aardig gefilm. Daarna weer vreselijk benauwd gehad op bed. Arme Jan heeft ook bijna niet kunnen slapen door mij Ook nog mijn trouwring kwijt geraakt toen ik in t donker mijn zakdoekjes zocht. Ik stootte hem van mijn kastje. We zijn 15 min. bezig geweest met zoeken maar nog niet gevonden Hadden we nu toch maar een tatoo gezet…

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 07:47

Citaat:
Is er hier iemand die de tinkerhengst Dublin kent?
Is hij ook ggk bij het NST?

Afbeelding

Bedoel je deze Dublin of heb je er twee ?
Dublin is ook een erkende fokhengst bij de ICS !
Deze foto heb ik bij de hengstenkeuring afgelopen februari gemaakt.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:15

Goeiemorgen!

Cheveyo; wat een leukerd !!! Hopelijk gaat het snel beter tussen je Tinkie en je nieuwe aanwinst!

Lijkt me ook minder, Irish_lady, om zoveel ijsje tegen de pijn te moeten eten. Gaat het inmiddels al beter?

Dienie; fijn dat je Tinkies toch kunnen blijven!

Goed nieuws Jellie, dat het met de KWPN’er toch beter gaat!! Super hoor
Vervelend van je trouwring, hopelijk vindt je ‘m alsnog

Ingrid; kan me voorstellen dat je op zulke momenten zonder je ouders eventjes geen raad weet, hopelijk gaat het snel beter met je broertje!

Wauw, Desillies; wat een prachtige website! Ik wil ook nog steeds een website, maar zó mooi gaat me echt noooit lukken. Ziet er toppie uit zeg!

Vervelend van je oog, Sox, hopelijk trekt dat snel weer bij

Kiara; wat vervelend van je blind date,heb je jezelf er helemaal op voorbereid, gaat het niet door… Novia ziet er goed uit!

Mooie foto van Chuck hoor!

Strekte, Jean.. hopelijk alt het mee voor je moeder

Wauw, wat is Dublin gigantisch zeg!!! Wel mooi

Bedankt voor alle lieve reactie wat betreft Mazzel, ik had inderdaad niet verwacht dat ik hem ooit nog zou vinden.. We hebben al foto’s over en weer gemaild en hij ziet er heel goed!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:25

Mazzel, gaaf dat je al wat foto's hebt gezien van Mazzel Mijn trouwring vinden we vast wel, hij kan nooit verder weg zijn dan de slaapkamer.... voel me wel kaal zonder

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:00

Citaat:
Lettertype en kleuren van je site over Tommie zien er goed uit!

#Desillies: ziet er al mooi uit hoor qua layout en lettertype en kleur.....dat komt wel goed zie ik...

Wauw, Desillies; wat een prachtige website! Ik wil ook nog steeds een website, maar zó mooi gaat me echt noooit lukken. Ziet er toppie uit zeg!

alle eer is voor mijn schoonzus hoor
dit is de eerste opzet nog maar,zodat er tenminste iets staat
heb de naam al een maand of 5 in mijn bezit maar het moest eerst flink regenen eer Annemarie tijd had om te gaan bouwen.
zodra ie af is ga ik hem zelf bijhouden!
alle teksten typ ik trouwens wel zelf en de paginaindeling enzo komen ook van mij maar alle trucjes en layoutdingen enzovoort daar is Marie van

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:07

Jellie schreef:
Gisterenavond Monster in Law gezien. Wel een aardig gefilm. Daarna weer vreselijk benauwd gehad op bed. Arme Jan heeft ook bijna niet kunnen slapen door mij

Ik vroeg me even af of julllie ook dieren in huis hebben en wat voor vloerkleden en vloerbedekking jullie hebben, omdat je het zo benauwd hebt.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:12

Ik heb alleen een hondje maar daar ben ik niet allergisch voor. (wel voor katten) Verder hebben we geen kleden meer (op 1 schapenvachtje na) en laminaat.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:16

Des, ziet er prachtig uit. Mooie foto van knappe Tommie.

MM, wat heerlijk dat je Mazzel terug hebt weten te vinden.

Dat wordt voorlopig dus niet stofzuigen Jellie! Mooie foto's van Flan voor de wagen.

Nicole, wat een droppie! Prachtig koppie zo op de foto. Jammer dat Kit een beetje lomp met haar is

Haha, Dublin had wel een bad hair day op die foto!Het lijkt wel een hardrocker.

Pellie, hoe is het nu?, als het goed is zijn jullie al een paar dagen over.

Sterkte met je moeder en met Storm Jean. Zou je moeder geen hartfalen hebben? Dat werd bij mijn schoonvader ook geconstateerd na vreselijke benauwdheden.

Tinkermuts, wat een prachtige foto! Heb jij die gemaakt Angelique???

Kiara, ook lieve foto's van jou en Novia. Fijn dat ze weer zonder die eczeemdeken kan.

Sox, sterkte met je oog.

Nikita, fijn dat je al je paardjes kunt houden.

Wendy, fijn dat het mennen goed ging.

Gisteren lekker in de bak gereden en daarna weer eens een stukje met Cesair gewandeld. Roos, je karakteranalyse klopt echt zoooo goed. Onder druk kan ze heftig worden, nou ze heeft weer lekker staan steigeren. Wat een karaktertje.............

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:37

Jellie schreef:
Nikita, langerak is ook leuk om door te toeren Rij je nu ook nog wel eens aangespannen in DLD?

Wel met een andere aanspanning meegereden maar nog niet met Nikita. Ben pas 1 keer wezen rijden onder het zadel, dat ging super hoor, maar moet eerst nog veel opruimen vanwege het verhuizen.

Jellie - van katten had ik het ook altijd vreselijk benauwd, had er toen 3 en als er iemand nog rookte bij ons in huis dan ging het helemaal mis met mijn ademhaling, kon dan vaak de hele nacht niet slapen zo benauwd had ik het, heb nu echter nergens meer last van

Jean - ze zouden je moeder misschien beter een paar daagjes op kunnen nemen, al die dagelijkse bezoeken aan het ziekenhuis is wel erg vermoeiend voor haar denk ik, ach gerrum toch zunne oud menske, veel sterkte ermee in ieder geval

Tinkermuts - Chuck, stoere vent met stoere vrouw

Kiara - succes met je date

Mijn moeder belde vanmorgen op met de volgende mededelingen, was net een weekje met mijn vader bij mij geweest in Duitsland:

1. De partner van mijn neef (beiden 39 jaar en homo) is uiteindelijk dit weekend toch overleden aan een hartstilstand, was gereanimeerd, maar toch zuurstoftekort gehad, lag een paar weken in coma en leefde als een plantje daarna. Lichamelijk en geestelijk was hij anders zwaar gehandicapt gebleven, is wel beter zo dan.

2. Mijn andere neef (52 jaar) heeft van het weekend een zwaar motorongeluk gehad tijdens het motorracen. Doet dit al meer dan 30 jaar denk ik. Een coureur voor hem maakte een fout en mijn neef corrigeerde en toen vloog nummer 3 tegen mijn neef aan. Heup zeer complex gebroken en niemand durfde het aan om hem te opereren, een chirurg uiteindelijk in Nijmegen gevonden die het aandurft. Hij heeft zoveel pijn dat het met morfine bijna niet te onderdrukken is

3. Een nicht van mij is werkeloos geworden, de fabriek gaat verhuizen naar Thailand en mijn nicht wil niet meeverhuizen.

4. Mijn tante zit nu met de gebakken peren, die moet nu voor de honden van mijn neef zorgen van het motor-ongeluk, zijn vrouw is een aantal jaren geleden aan kanker overleden, dus er is nu niemand thuis om de honden te verzorgen. Mijn tante is geen huisdieren gewend en heeft toch maar de honden in huis genomen.

Verder gaat het wel met mijn familie.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:39

*meld zich*

Wel bijgelezen, helaas geen tijd om uitgebreid te reageren...

Jellie, succes met zoeken naar je ring en met je neus.
MM, gaaf dat je Mazzel hebt teruggevonden.
WenK, super dat het zo goed ging.
Cheveyo, lekker ding die kleine!
Dienie, top dat je paardjes weer niet weghoeven. Sterkte met alle narigheid.

Pellie heeft volgens mij de komende maand geen i-net. Staat in haar onderschrift. Moet je ff een berichtje van haar terugzoeken.

Da was ut... Solly!

Tot vanaaf hoop ik...

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:40

Goedemorgen iedereen!

Iedereen gefeliciteerd met de behaald resultaten op de keuring.
Cora een verdiende 1e premie hoor!
Was leuk om weer 'nieuwe' bokker in real live te ontmoeten.
En dan bedoel ik 'nieuw' in de zin van' nog niet irl ontmoet

Ben benieuwd hoe het met het mennen gegaan is Wenk?!
Waarschijnlijk lees ik dat zo nog, ben nu op pagina 79.

Is je vriendin geslaagd in de stad Chev?

Tong piercing? Niets voor mij. Zou liever een tattoo willen.

Jellie ook al een leuke nieuwe avatar. Moet zelf ook maar eens mijn avatar opfrissen.

Zo te lezen was de tinkerrit ook erg leuk!

Cowgirl Jean! HiHaaaaa!

Ben het met Noel eens Desillies. Ik denk dat je gewoon moet gaan
Wel een lastige keus lijkt me, maar je zult er toch voor je zelf uit moeten komen.
Maar als je er zelf geen goed gevoel bij hebt moet je nog een jaartje wachten.

Mooie punten hoor Jellie!

Geen sorry Leonoor, je had het hartstikke druk.
We'll meet again!

Een erg spannende reis voor Biggels zo te lezen. Gelukkig heeft hij er alleen wat spierpijn aan over gehouden.
Altijd spannend met een veulen in de trailer rijden.
Sterkte Baileys, ik vind dat ook altijd erg moeilijk.

Leuke foto van Snow Leon!

Leon, bedoel je die vosmerrie op marktplaats die bij mij in de buurt staat? (Seegers ruitertochten?)

Ook mijn PB staat open hoor Chub, als je wat kwijt wilt. Ik kan goed luisteren.

Hier ook een nieuwe fan van Damian, wat een lekker ding!

Leuk dat je date zo leuk was Leon!

[quote=desillies]heee Yarka (of zal ik je Marielle noemen,zo heet mijn veearts ),ik heb je nog gespot op de A58 [/quote]

Zou best veearts willen zijn, misschien een dagje ruilen met Marielle???? Haha!
A58 kan heel goed ja! Pfff lange rit was het. Toch knap dat je me herkende (heb er nog niet eens reclame op komt nog)

Verder nog leuke tinkerrit foto's voorbij zien komen.

Wenk is trots! En terecht! Wat leuk dat het zo goed ging.
Volgende keer foto's?
Ook Jellie heeft een heerlijke aangespannen rit gehad, top!

Dienie's paardjes blijven? Wat fijn!

Heb er zelf sinds gisteren 1,3 hectare land bij, joepie!
Wordt dit jaar nog ingezaaid en dan kunnen we er volgend jaar al mee aan de gang.
Echt fijn! en nog dicht bij huis ook.

Wat een droppie Chev! Echt een schatje! Dus dat was wat je voor ons 'verborgen' hield!
Gefeliciteerd!

Site ziet er al goed uit Desillies!

Dublin is de pappie van mijn nieuwe merrie Coydog!
Hij is ook een ICS hengst. Zie de ICS site en http://home.planet.nl/~vink0153/

Dienie, sterkte met alles zeg!

Hopelijk ben ik niemand vergeten???

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 10:04

Iedereen al naar de zon gekeken?
60% verduisterd! Heb net even door een lasglaasje gegluurd.