shillelagh schreef:Laughy ik wil zo graag vrijheidsdressuur doen! Heb dat boek gekocht maar ik ben er niet voor geschikt heb ik het idee. Snap er niet veel van
Dat heb ik hetzelfde

Ik snap het wel, maar krijg het niet 'uitgelegd' aan mn pony ofzo
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leonoor schreef:Weet je wat ik altijd zei op een wedstrijd als ze vroegen hoe het ging;
"Geen idee, ik ben tevreden, maar het is en blijft een tinker"
En als de uitslag dan bagger was;
"Tsja wat wil je met een Tinker"
En als de uitslag heel goed is;
"Knap he, voor een Tinker"
Dan zijn mensen altijd meteen uitgeluld
Dott schreef:shillelagh schreef:Laughy ik wil zo graag vrijheidsdressuur doen! Heb dat boek gekocht maar ik ben er niet voor geschikt heb ik het idee. Snap er niet veel van
Dat heb ik hetzelfdehaha.
Ik snap het wel, maar krijg het niet 'uitgelegd' aan mn pony ofzo
cp112 schreef:Ik woon ook in het noorden maar heb nog nooit meegemaakt dat ik afgerekend ben op het rijden met eeb tinker.
Je hoort vaak dat wanneer iemand met zijn/haar Koudbloed mindere punten rijd dat de jury de schuld krijgt. Het zal er dan wel 1 van 'de oude stempel' zijn. Grootste onzin. Er zal vast hier en daar een jury tussrnzitten die niks met tinkers heeft. Dat Is mij ook gebeurt. Maar als jij de boel goed voor elkaar hebt kunnen ze niet om je heen.
En tja, met een Tinker ga je niet op kunnen boksen tegen kwpn bewegingskanonnen. Een tinker schud geen middendraf voor een 8 of 9 uit zijn mouw (Uitzonderingen daargelaten).
Overigens reed mijn nichtje vorige week 212 punten en een eerste plaats tussen de kwpners. De jury sprak ik na afloop. Een man van bijna 80. Al ruim 40 jaar jury. Had niks met tinkers, zelf altijd sportpaarden gefokt.
Sowieso siert het niemand om de jury de schuld te geven. Gewoon op naar de volgende wedstrijd.
shillelagh schreef:Ik zal mij ook niks aantrekken van de jury, ik zal een jury ook niet de schuld geven.
Vind het gewoon jammer wat ze bij Shelly21 hebben gezegd. Niet netjes naar mijn idee.
Achjaaaa
@ allienda, mijn instructeur had het over pollen. dat je een netje over de neus kan doen. Shill heeft ook weer last van hoofdschudden terwijl dat er echt wel uit was. Ik heb last van hooikoorts en Shil schud met der hoofd. Ze zal ook wel een beetje stijf zijn na alle gedoe en stilstaan en grasvreterij.