Net een super plezante tweedaagse achter de rug in Loon op Zand! Ze was nog nooit in het water geweest met mij en ging er meteen in alsof het niets was...
Marretjuh
Geplaatst: 20-08-16 10:50
De laatste tijd lekker met Hayo aan het werk geweest.
Ook een niet goed in elkaar zittend paard kan mooi zijn en jonge paarden ontwikkelen nog volop, sommige eigenschappen zijn ook gewoon iemands smaak niet. Volgens mij vind jij haar zelf prachtig, dus niets geen lelijk eendje
Dit is Sya de eerste effen tinker van bokt. Ze was van 2000 tot 2005 van mij, en nu weer Ik ben zo gelukkig met haar en hoop der nog heel lang hier te houden. Ze is nu 26 (is een gok we weten haar geboorte datum niet)
Zosamaja
Geplaatst: 28-08-16 08:23
Met die warmte moet je natuurlijk ook je zwembad onveilig maken! Goed afdrogen na de verfrissende duik^^ Volgend jaar maar een groter bad
Ja Snowdon direct bij opzetten was de bovenste rand al lek. Toen konden de paarden er ook wel in! Alleen terugbrengen naar de winkel gaat nu niet meer haha. Die geloven natuurlijk nooit dat het daarvoor al was
Ach, lees nu pas van Whisper. Weer zo'n Tinker van het eerste uur die er niet meer is. Heel veel sterkte!
Binkie
puttertje
Geplaatst: 28-08-16 22:23
Murrieburrie weer klaar voor een zomerdagje..
SecretLIN
Geplaatst: 29-08-16 00:12
Mijn Beauty Indy
Tinkermuts
Geplaatst: 29-08-16 06:59
Thirza, wat leuk dat sya weer bij je terug is, is 1 vd eerste tinkers die ik in mn toen woonplaats voorbij zag komen, heel kort daarna kocht ik chakotay.
geweldig dat zwembad.
knappe paddy, duidelijk chuckkindje.
mijn dikkertje dap op paardenfestijn in vianen en ik 1 vd weinige keren in het wit haha
Heerlijk toch al die tinkerfoto's!! Ik ben ook zo gek op deze foto Mijn lieve huisdieren op 1 foto (nou ja de vogels missen maar ja das ook wel lastig)