We hebben vandaag op t werk een nieuwe vloer gekregen, dagje dicht dus. Gisteren was ik eigenlijk tot 21u ingepland, maar ik wou wel tot sluit (normaal tot 00.30), uiteindelijk was het 03.00 toen ik thuis was, er moesten toch nog best wel wat extra dingen gedaan worden ter voorbereiding op vandaag + het was onverwacht druk, basketbalwedstrijd
Vandaag zouden ze rond 19u klaar zijn met de vloer waarna alles weer schoon en terug op zijn plek moest, helaas was de vloer later klaar en zijn wij ook langer bezig geweest dan verwacht, dus ipv 00.00 klaar waren we 03.30 pas klaar. Je hoort me verder niet klagen, supergezellig werken, 10 uur extra betaald. Alleen paardjes schieten er een beetje bij-in. Morgen Luna maar een dikke knuffel geven en even met Mel op pad, eindelijk een dagje vrij!
hinke_1985 schreef:Jayney & Lotte: Jullie hebben de plannen niet gewijzigd & gaan nog altijd mee?
Plannen zijn hier onveranderd! Moet alleen nog steeds uitzoeken hoe mn OV-kaart werkt

Diaz kan nooit met de pot mee eten.
owww wat wordt ik toch blij van het weer!
Ik heb by the way ook een Wintec liggen, gebruik ik voor het inrijden en als ik naar het strand ga, wel zo makkenlijk met al dat zout. je spoelt hem zo af en je heb er geen omkijken meer naar!
,vooral als ze er ook nog eens lekker doorheen gaan lopen heb je snel een bende,maar ik neem aan dat je man je helpt?
Dus we hebben hier poep van ongv 4 shetjes