Gefeliciteerd Andrea!! Wat is ze mooi! En weer zo'n witte streep die over het been naar de kont loopt... Leuk
grid
Geplaatst: 24-04-12 17:48
Wat een heerlijke foto's weer allemaal Romenna alweer 2 Gefeliciteerd
Veulies
en heerlijke sokkenwasrit
Dat wil deze kerel in de toekomst vast ook wel keer aan meedoen al vindt ie op dit moment water nog niet zoveel aan maar Say ook niet toen ik der net had
Alweer lang geleden dat ik hem hier geshowd heb en hij is gewoon ook alweer bijna jarig
Ik ben sinds 4 weekjes de trotse eigenaar van een 3 jarige tinkerruin. Heb altijd al graag een tinker gewild en heb er nu eindelijk een waar ik heel erg blij mee ben! Ben benieuwd wat jullie van hem vinden, hij is dus 3 jaar sinds 11 april en heet Torin en komt uit Sprang-Capelle van paardenmelkerij De Bonte Hoeve. Zijn vader is Maestro.
Mooie Peigi en Aniara is echt mooi! In het echt nog mooier dan op de foto. Ach ze zijn allemaal mooi! Molly is een schatje. Mella; je zou mooie Mella haast niet herkennen op deze foto’s.. LBLGypsyCobs; Fantastische foto’s, je veulen is prachtig, wat een zoet koppie heeft ze! Verder veel mooie foto’s gezien.
Angel loop op het eind van haar dracht, ze is uitgerekend op bevrijdingsdag, dus in principe nog een dag of 10 te gaan, maar of ze dat gaat halen:
En de aanstaande vader, hij wordt er niet warm of koud van Nog even en hij gaat lekker naar school;
mijn mop gaat er ook beter uit zien, begint gewicht aan te komen
FahyaFemke
Geplaatst: 26-04-12 08:15
haha leuke benaming, buffel-fase.
prachttinkers weer. leuk de foto van de sokkenwasrit met zn allen!! cpp12 daar is je geweldige hengst weer, en mella! LBLGypsyCobs super leuke foto's, schattig met zn 2en op die boomstam zeg.., en geweldig veulen!! ruinlover gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst kinsealy wat een leuke aftekening heeft papa. nelleke gaaf nog zo'n schilderend paard
Sharmila
Geplaatst: 26-04-12 11:03
Mijn naarling weer even. Hij begint al aardig overbouwd te worden. Zijn achterhand was ineens flink gegroeid, maar de voorkant was vergeten mee te groeien. Kortom we gaan de ugly fase in hihi Hij begint ook al een beetje zijn eigen persoonlijkheid te ontwikkelen volgens mij.....wat is hij nou?
Een lama?
Een lachebek?
Een penny tinker?
Of toch gewoon naarling Ceaden?
fraske
Geplaatst: 26-04-12 11:13
@sharmilla haha jullie hebben dezelfde kleur haar/manen leuk