April (Fries X Tinker) tijdens de pauze van een 5 uur durende buitenrit. Na 2 1/2 uur nog steeds lekker fris! Maar waterskieers zie je dan ook niet elke dag....
aaaaaaaaaaaaaahhwwww kom je hem brengen of moet ik hem halen Hij heeft een hartje op zijn koppie
Eefste
Geplaatst: 06-06-11 18:52
Wauw! Wat een prachtige tinkers komen er weer voorbij!! Junia; heerlijk zo in het water! Gaaf dat je tinker dat doet! Mijn vorige was daar ook gek op, maan iets minder Chay_Flame; Prachtig paard, prachtige fotos!! Wilgje; Oeeeeeh, wat een knap veulentje!
cp112 wat een dropje! Schimpje, wat een enorme sokken... Hij is echt prachtig!!! Lijkt mij een geslaagde shoot Stalnijmegen, is dat een paard of een stuiterbal? MyLittleLove lekker door de bak aan 't scheuren Eefste lekker vrij door de wei
Joëlla, ik zat helemaal te gillen toen ik je veulen zag hahaha! Ik riep zo door de kamer "aaaaaaaah die heeft een hartje op zijn koppie!!! WAT ONGELOFELIJK LIEF!!!" Vriendlief schrok zich rot Echt een heel bijzonder veulentje! Zoiets heb ik dus echt van mijn leven nog nooit gezien Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst
Kleine boktmeeting gisteren:
En Tirzah terug thuis na afloop: oost, west, thuis best!!!