Ooh ik zie ze wel een keertje online komen. Leukleukleuk
Ik ben ook al erg blij met dezae foto
silas
Geplaatst: 26-05-10 21:02
mijn foto's komen beetje voor beetje op
tinkerdagleusdenmei2010.orianasfotografie.nl
Laatst bijgewerkt door silas op 26-05-10 21:04, in het totaal 2 keer bewerkt
Cheveyo
Geplaatst: 26-05-10 21:03
silas schreef:
nicole, jij en kit gingen super joh! heb er ook een paar foto's van...
dank je wen en liek. Echt waar, heb je foto's? gaaf, stoer! Ik wacht er graag op
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 26-05-10 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Gilbey
Geplaatst: 26-05-10 21:03
Ik ben de caravan al weer voor het volgende evenement aan het inpakken terwijl ik hier nog niet eens wat van me had laten horen Help wat zitten er toch weinig dagen in een week.
Gilbey staat ook lekker in de wei. Vanmorgen was de smid er en ze wilde echt niet gepakt worden, gelukkig mocht ze na haar nieuwe ijzers direct weer de wei in
Kom al best wat foto's tegen, echt even lekker om op die manier terug te kijken.
Ben trouwens echt blij dat ik nu Gilbey op 2 manieren heb kunnen rijden en vergelijken, weet nu weer wat bij haar het beste werkt. Ik ben heel erg tevreden met Gilbey come-back in de L2, 1x 1ste en 2x 2de met 2 WP.
Wij durven niet meer whahhaha Nee gekheid, volgend jaar komen we weer rijden. Moet allemaal wel in de planning hier passen he ook kwa centjes en thuisfront dus daarom niet in Sept
Nou iedereen kent mij wel en anders herkennen ze whis wel Heb van het weekend meerdere mensen gehad die zeiden : Dat is toch Whisper whahahhaha Rara waarom