Ik ook.....ik rij zo ff naar de Mac (vriendje wilde geen pizza )....
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 09-08-09 18:26
Snap niet wat ik heb hoor, ben weer zo taai en heb me een hoofdpijn. Heb nog een week vakantie maar als het zo gaat kan ik beter gaan werken.
Tha Foosah gesteriliseerd Ze denkt vast laat ik maar lief zijn, ze had nooit gedacht dat je tot zoiets in staat was. Doe mij ook maar een plakje cake.
Mirjam gaat ook voor de gezellige PB's. Ik heb nog niks gehoord, jammer hoor.
Spannend met dat huisje Maartje, ik duim voor je!
Wow Ellen gefeliciteerd! Leuke foto's van Trea.
Puck ook eeen heerlijke dag gehad
Mooie foto's van een hele brave Ziggy.
Gezellige groepsfoto in Grave!
Van zwavel voeren heb ik nog nooit gehoord Dagmar, kan je er niets over vertellen.
Wauw Leon, mooi dat je die tegen kwam! En wrijf het er nog maar eens in hoe mooi het daar is
Benedenburen hebben sinds kort konijnen die lekker los in de tuin mogen lopen. Helemaal super, ware het niet dat ze heerlijk aan de bloemen en planten in de tuin knagen. De planten worden er niet mooier van, maar ik neem aan dat een konijn niet zomaar alles mag eten. Heb ze er al op gewezen, maar maakte blijkbaar geen indruk. Zou het sneu vinden als er eentje ziek zou worden.
Benedenburen zijn best aardig hoor, maar een beetje stug met suggesties van buitenaf. Maar ik wou het toch gezegd hebben, voor er eentje omrolt.
Puchje
Geplaatst: 09-08-09 18:32
Janet, ik vind dat Ziggy er weer perfect opstaat. De voorbereidingen hebben zn vruchten afgeworpen!!! Jullie zien er met zn 3tjes super stoer uit, en Ziggy lekker met de oortjes naar voren, de schat Je hebt weer een reden om echt super trots op je reus te zijn !
Grit wachtte op Carlo die met Tom wel 'even' de vrachtwaggel ging ophalen Spannend, een soort endurance En de badkamer aan het verbouwen, waar douchen jullie nou?
Leon en Arjan een housewarming gehad Leuk!
Nathalie nog lekker aan het oppassen op Chico, gezellig!
Maartje heeft een vliegenspray gemaakt, haha! Zusje kwam er vandaag achter dat mijn vliegenspray een bruine vlek achterlaat.. 'ooooooh': zei ze en pakte snel de borstel De schat
Hoi Sullebulle, wat een leuk stel zijn jullie !!!
Dagmar nieuwe auto! Leuk! Welke?
Nathalie en Lois ook weer terug van vakantie
Inge ook al zo'n lekker ding met bekappen... Ik heb er hier nog een staan …. Engelengeduld he?
Eef druk op zoek naar een nw paardje. Ik vind die Fjord echt onwijs leuk voor jou Eef!!
He Mirjam, is niet leuk dat Bravour zo aan het kwakkelen is... En Grainey even op dr plek gezet
Bianca trouwstress, ooooh, ben je niet echt onwijs zenuwachtig ???
Ah, Tha Foosah onder handen genomen, arm ding. Lekker verwennen Angela
Grid, bedankt voor het voorlezen !!!!
snowdon
Geplaatst: 09-08-09 18:35
Ik gooi er nog een bommetje in hoor, gewoon zomaar. Met kleine zakcamera'tje, maar ach.
Foto's van Sierra waren geen succes
Na gedane arbeid even snel rollen
en weer snel op de uitkijkpost (lekker ranzig )
Sierra's favoriete jeukplekje is de draad over d'r kont heen Santa zoekt bescherming tegen de vliegen bij Snowdon
Chayenne wilde persé ook een vlecht toen ik Snow aan het vlechten was....
Shiloh staat bij Himesh, Denise.... maar ik moet er ook nog aan wennen en heb hetzelfde idee dat hij nog mist
Ja Snowdon heeft het jaar rond een baard Chayenne ook overigens! Alleen is die er verleden winter afgeknipt doordat bevroren ijspegels een klokkenspel speelden en het echt zwaar was
Puchje
Geplaatst: 09-08-09 18:41
D_Travis schreef:
btw een 106 puck
HA, leuke auto (heb ik ook )
Paintlinger
Geplaatst: 09-08-09 18:42
Hahaha.....ik moest even 2x lezen toen ik iets over Chayenne met een klokkenspel zag staan
Weer terug van Rizla Racing Day.. Was heeel erg leuk want ik had kaarten voor dat je overal kon komen, dus was wel spannend om alles van dichtbij te zien, motoren, auto's en karts enzo.. Alleen nu gevloerd... Dus ga ook weer
PS Mooie foto's en filmpjes gezien , brave Ziggy en Tha Foosah gestereliseerd
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 09-08-09 18:43
snowdon schreef:
Shiloh staat bij Himesh, Denise.... maar ik moet er ook nog aan wennen en heb hetzelfde idee dat hij nog mist
Ja gek he, ik zag die foto en dacht hee ik mis wat, o ja die staat bij Himesh.
Puchje
Geplaatst: 09-08-09 18:43
Paintlinger schreef:
Hahaha.....ik moest even 2x lezen toen ik iets over Chayenne met een klokkenspel zag staan