Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Martinique schreef:Ik zal dat nog wel eens aanwijzen, het was daarzo net voor dat je die bocht om gaat. Pad voor de grasmaaiers fsoIk moest ook wel lachen, had daar wel eens lekker wil galopperen, over die heuvels enzo! maar denk niet dat ze daar zo bly mee zyn.
Toen ik dinsdag met Amy reed zag ik dat pad ook, en ik zat te denken om daarop te gaan. Maar ik dacht dat dat idd korter zou zijn, en wilde wat langer stappen, dus maar niet gedaan
Gelukkig maar 

Hoef morgen niet te werken...
Gewoon dus via het grintpad, langs de camping, linksaf langs de golfbaan, weer linksaf de ventweg, en dan weer links blijven kijken
Dan zie je 'm vanzelf!
Klopt.. Oh dan ga ik ook eens verkeerd rijden..
Zouden ze je daar een boete voor geven?
'
Maya schreef:wordt moet met dt in dat geval
Het is maar een reactie op een topic op GZ.. 
Sita_ schreef:Marleen.. Wil je Shania niet kopen?
grrr schreef:Weet er nog iemand een hele brave lieve verkeersmakke fjord of haflinger te koop?!
Sita_ schreef:Maya schreef:wordt moet met dt in dat geval
Ja, schijt..Het is maar een reactie op een topic op GZ..
Geen advertentie nog..

En haflingers zijn leuk!!!
Je weet het he, Haflingers en Tinkers zijn ideale combinaties
Eens denken...

(Belgen voornl) Sita_ schreef:Valt een natgeregende stoel trouwens ook onder verkeer?
Want daar schrok ze vanavond dan wel weer van..
Doet me er ineens aan denken. Het waait hier he... Dus was een schot wat tegen de schuur staat omgewaaid richting de paddock, vlak achter de drinkbak. Ik laat Dewi zo in de paddock, zij wandelt richting de kuipen om te drinken, ziet ineens dat schot, en vliegt met een enorme uithaal naar de andere kant van de paddock al snorkend en blazend.. Ellie gelijk, wat? wat? wat is er? Na een hele tijd durfde ze dan toch al zigzaggend, snuffelend dichterbij te komen...
En uiteindelijk besloot ze dat het toch niet gevaarlijk was..
Gek beest
Ding staat al maanden daar... (alleen rechtop, da's waar) 
Alleen dat ze daarna op mijn tenen ging dansen was wat minder.. Maar goed, als je van een humoristisch paard houd is Shania echt het ultieme paard!