timokyana schreef:*even tussendoor vraagje: maakt er iemand hier gebruik van een roundpen? *
Als ik die tot mijn beschikking zou hebben wel..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
timokyana schreef:*even tussendoor vraagje: maakt er iemand hier gebruik van een roundpen? *

timokyana schreef:heerlijk, maar jij hebt een buitenbak of niet. (ik niet helaas)
Pradaatje schreef:Heb ook buitenbak, En binnebak
, ben nog steeds zoekende naar een bak in de buurt die ik mag gebruiken.Vandaar de aanleg van een roundpen. Wat is de afmeting zo ongeveer bij jullie? Verder nog tips wat fijn is en niet fijn?
guppekop schreef:bedoel je zo'n paddock?? (wij hebben 3 ronde paddocks op de manege?!) zo iets als een 4paards stapmolen alleen dan met zand erin en geen andere dingen? (geen instumenten ofzo)
Hij moet iig eerlijker tegen je zijn.. Want iets niet nodig vinden om te vertellen is iets verzwijgen.. timokyana schreef:guppekop schreef:bedoel je zo'n paddock?? (wij hebben 3 ronde paddocks op de manege?!) zo iets als een 4paards stapmolen alleen dan met zand erin en geen andere dingen? (geen instumenten ofzo)
ja dat bedoel ik, alleen ik bedoel geen paddock, maar een plaats om in te freestylen/grondwerken.
)