Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_mistique_ schreef:Cheveyo wat een gave tinker heb je!!
Thanks!
Bluebontje schreef:Nou, om heel eerlijk te zijn is hij maar een halvetinker. De andere helft is Newforest.
, wat een staart..en die sokken.... Bij Anouk willen de sokken nog steeds niet echt groeien, wat ik heel jammer vind. Ze heeft ze wel, maar ik vind dat ze wel wat meer mag krijgen.

Ik zie zo vaak foto's langs komen van mensen die hun tink zo vies vinden en dan denk ik: "ze zouden die van mij eens moeten zien"
. Hij ziet er sinds gisteren net zo uit als de tinkies hierboven... Er zijn gelukkig nog meer echte viezerikken xsiroccox schreef:Tof, eindelijk tinkies die ECHT vies zijnIk zie zo vaak foto's langs komen van mensen die hun tink zo vies vinden en dan denk ik: "ze zouden die van mij eens moeten zien"
. Hij ziet er sinds gisteren net zo uit als de tinkies hierboven... Er zijn gelukkig nog meer echte viezerikken
Is trouwens redelijk zelfreinigend hoor. Na een nachtje in 't stro gelegen te hebben zijn ze weer schoon. Haal ze 's nachts wel binnen tijdens de natte periode, dan kunnen de sokken een beetje drogen. Poetsen doe ik in 't voorjaar wel weer. 

!