Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

irish_lady schreef:Ik ben er weer! Eerst zo even alles teruglezen!
Zit nu continu ijsjes te eten! Doet toch wel een beetje auw!

Gefeliciteerd!
Maar ben naar de verjaardag van mijn opa geweest
Was ook wel gezellig. desillies schreef:irish_lady schreef:Ik ben er weer! Eerst zo even alles teruglezen!
Zit nu continu ijsjes te eten! Doet toch wel een beetje auw!
aaaaaaaarrrrrrrrrrrghhhhhhhhh ik moet er ECHT niet aan denken......
maar je wilt het zelf,eigen schuld dikke bult
oooohhh Chev wat een droppie (haar koppie tenminste hahahaha)
dus dat was je geheimpje.....

Jellie schreef:Daarna Flanna gewassen en gevlochten. Ze was Druk! Niet normaalEn Jan had stress en was kort voor de kar toen Flan ging klieren met het maken van de vlecht. Ik heb hem nog even vervloekt
en in mineur stemming hebben we Flan op de wasplaats gezet. Dat ging lekker. Daarna heeft Jan haar nogmaals gevlochten en er wat gel in gedaan. Mocht niet baten want s'avonds lag de vlecht er weer uit, toen we kwamen.
Mijn proef ging totaal niet lekker. Ik was heel ontevreden. Flan deed het wel braaf maar we konden beter. Ik had t stikbenauwd en had er echt de pest in. Kon wel janken. Ik zou Jan iets later voorlezen maar gelukkig kon iemand anders invallen voor mij. Gelukkig zakte benauwdheid weer. Toen we klaar waren zagen we Marcella nog. Leuk dat je gekomen wasUiteindelijk had ik 158 en Jan 161 punten.
Balen hoor dat je het zo benauwd had.
Het doet allemaal zo lekker 'boers' aan, lekker landelijk. Voor ohz rij ik liever in het bos zeker omdat je in de polder niet al te veel plekjes hebt om te galopperen. En ze de plekken gaan kennen waar het wel mag.
Had je nog lekker gegeten? 
Morgen hopelijk geen bezoek op t werk en anders hooddoekje op

heel sprekend koppie heeft ze zo op het eerste gezicht...hopen dat Kit wat liever voor dr wordt
zoals bijv mn nicht, die heeft er 1, zit er constant mee te spelen in dr mond en dr uit en blegh, dat ziet er gewoon niet uit...
sommige mensen snappen niet dat je mensen daar heel erg mee kan kwetsen
Jellie schreef:Marcella, idd nog een wpHad je nog lekker gegeten?
jacky2 schreef:Dus MAXOLO hoeft ook niet weg ?
Ik hoop dat ze een beetje opgebeurd is. Tjee, zij heeft nu echt altijd pech in haar leven.
Rij je nu ook nog wel eens aangespannen in DLD?
voor je broertje. Zou fijn zijn voor hem als je pa en ma er weer zijn. Even de geborgenheid van thuis voelen 
jacky2 schreef:Goedemorgen:![]()
SOX:
En deze ?
![]()

Cheveyo schreef:Is bedoelt als dinnetje voor Kit later,

) 
).