haha idd anders had ik zeker al wel foto's gemaakt in tussentijd
frenia
Geplaatst: 21-01-15 00:36
Illian, geboren in 2009... enige die ik een jaartje gehouden heb om opvolgster van Tinky te gaan worden... als jaarling vervolgens toch verkocht gek genoeg is dit geen volle zus van Rheanna, maar vind ik deze twee juist wel het meest op elkaar lijken qua uiterlijk en karakter
1dag
2 weken
4 maand
jaarling
3 jaar
frenia
Geplaatst: 21-01-15 00:46
na 2 jaar helaas babypauze (2x verworpen) werd Ofenna geboren in 2012
4 maand
jaarling
Hier lijkt ze dan wél weer op Rheanna
paar maand later, nog steeds jaarling
2 jaar
hihi dit wordt ik nooit moe hoor, dit soort foto's bekijken
frenia
Geplaatst: 21-01-15 01:03
En dan mijn hartendief GF Rheanna, geboren in 2013 aarghhh opeens duurt het eeuwen voor ze "groot" zijn, wil zo graag aan het werk met dr
deze foto is nu al bijna 2 jaar lang mijn desktopfoto op pc en op mn smartphone... denk niet dat ik die de komende jaren snel zal vervangen...
3 maand oud
net na de winter
haaaaarrrrbal
beetje minder haaaarrrbal
net 1 jaar oud
Laat t maar gauw weer voorjaar worden, wil weten hoe ze er als 2-jarige uitziet
frenia
Geplaatst: 21-01-15 01:22
en een heel andere, maar ook héél frappant vond ik zelf
Wauw Alexandra, wat een fotobom! Erg leuk om te zien! Ik ben vooral erg fan van Chenoa, die kende ik nog niet, wauw wat is die knap! Waar is die gebleven? En is ie nog hengst?
Chenoa woont in Frankrijk aan de kust, in Charente Maritime Hij is al jong geruind, was er eentje met vreselijke hengstenmanier zat als 18 maander de voordroogbalen te dekken
hahaha ja, moet ergens nog een foto hebben, vrees alleen dat de externe harde schijf zo oud is dat die niet meer op nieuwe labtop werkt effe zoeken hoor!
frenia
Geplaatst: 21-01-15 22:34
effe op internet gezocht, waar ook steeds een archief staat haha
kan die van de zijkant niet zo snel vinden, daarop zag je "de daad" beter maar hier dus Chenoa en z'n geliefde hooibalen
en hier bijna 3 denk ik
roosa
Geplaatst: 21-01-15 22:39
Aaaa gossie
Lodewijk91
Geplaatst: 21-01-15 23:01
Haha die chenoa op zen hooibalen geweldig!!
Hieronder lodewijk op de laadklep:
En nog even grasjes gegeten op de menweide, al waren de karretjes toch wel heel interesant!( of zou die jaloers zijn geweest dat hun wel mochten en hij niet) :p
Wat een malloot die Chenoa, tja ieder zijn ding Prachtige veulens heb je gefokt Johnny Blackleg in het black , mooie foto Fearghus is prachtig , lekker met hem bezig zo , gaaf Jaqueline ! Lodewijk heeft een prachtige kleur
Onze 3 jarige hengst Cullan (Yellow Fellow x Black Shadow )