[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra1984

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:15

pfff ik heb spierpijn!! net weer gesport, maar het was zwaar voor mn benen!! dat gaat niet zo goed helaas.. die squads zijn te zwaar.. pff is best vermoeiend.. maar we houden vol.. het zal vast een keer makkelijker worden!!

en ben nog heel blij nieuws hier vergeten te zeggen!! Ik heb een nieuw jaar contract! dus ik zit nog een jaar veilig.. naja tot december, want dan veranderd er echt heel veel!! Dan gaat het lab van 3 ziekenhuizen samen.. dat wordt 1 "bedrijf" dus worden wij overgenomen. Dus na heel lang bij het amphia te werken, werk ik nog wel in het amphia, maar niet meer voor het amphia.
Maar het hele hoe en wat is nog de grote vraag! en of ik nog na december mag blijven is ook nog een vraag.

Ik hoop dus dat t goed geregeld wordt, anders moeten we in december op zoek naar een nieuwe baan..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:17

van harte!! voorlopig zit je goed dus, dec. duurt gelukkig nog ff

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:18

Hahaha Lor werkt perfect, niet?! _O-

Andrea, die staan in het Noorden, Makkelijk onthouden de twee dames staan in midden en de twee heren in het noorden :D

Hinke, ik weet niet of het echt om 10 uur begint of dat ze dan eerst beginnen met de controles bij de dierenarts... Je kon Lotte, Milou en mij trouwens toch gewoon oppikken bij het zuid in drachten? Gaat jou vriendin ook nog mee? :)

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:18

ja gelukkig wel! en hopelijk daarna ook nog..
en hopelijk snel uitbreiding van het gezien, maja manlief durft allemaal niet..zucht

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:20

Sandra1984 schreef:
ja gelukkig wel! en hopelijk daarna ook nog..
en hopelijk snel uitbreiding van het gezien, maja manlief durft allemaal niet..zucht

het is een grote grotemensenstap. en komt heeeeeel wat bij kijken :(:)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:22

Ja werkt perfect Jayney, ga er nu ja sinds enkele weken bijna iedere keer op gaan zitten zo (krijg je extra veel haar af). Ie was vandaag wel extra grappig aan het doen met z'n nek van het genieten, 't is dat ik kan meerdere dingen tegelijk doen of ik had er naast gelegen puur van het lachen :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:23

Ik sta altijd op een krukje om Tinky te poetsen op der rug en kont _O-
En dan loopt ze zo te genieten dat ze tegen me aan duwt, zodat de kruk onder der buik komt te staan en ik naast de kruk lig inplaats van op :')

Snackie, nog bedankt voor de reactie :D Maar, dat van die benen, zorgt dit voor problemen anders of ..?

Edit; Heb vandaag 3 zadels en 2 hoofdstellen ingevet en gepoetst, pfoeh wat een werk! Mocht ik van mijn vader ook de haren van Tinky bij een krabben..
Edit 2 :'); Tijdens zadel poetsen van Tinky vond ik een gat waar nu dus de vulling van de kussens van het zadel eruit komt, het zadel geeft zwart af op mijn dekjes (vooral als Tinky bezweet is) en de zweetbladen beginnen te scheuren. Ook de 'folie' op de zitten en de kussens komt los.. pff, ik wil een nieuw zadel!
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 26-03-12 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:24

het is beter dat de benen onder de massa zijn, ivm dragen etc. Dat train je door te rijden.
JAron heeft het nu ook, maar het is al iets verbeterd.

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:26

en die durft mijn mannetje niet te nemen..
het duurde na onze verloving ook 5 jaar tot we echt getrouwd waren..

Kaatastrof

Nou, zoveel gereden heb ik met Tinky ook weeral niet gedaan.. Kan ook aan de plaats van de foto's liggen, die 2 foto's waren op een hellend weiland getrokken. Achja, ik weet het niet :+

Lori

Ik als ik binnenpoets kan ik nu gewoon in de opgening van het raam gaan zitten en 'm op stem parkeren waar ik wil poetsen, lekker handig dan komt die ook tegen m'n benen aanduwen van het genieten maar maakt niet uit dan. Was echt grappig zondag "Jack go back".. "good boy".... "back Jack now... yes yes... good..stop"

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 22:27

Ik ga mijn bedje in.. Maar of ik kan slapen?

- morgen komt mijn zadel EINDELIJK binnen
- morgen hoor ik wat mijn brommer aan reperatie gaat kosten
- morgen hoor ik op een websiteopdracht door gaat
- morgen hoor ik wat de andere stal nou gaat kosten
- morgen weet ik of Alex door gaat alsnog!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:29

Nou je komt morgen veel de weten Karlijn. Ben echt benieuwd hoe het gaan "eindegen" met Alex of het een ja of een nee zal worden op dat vlak...

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:29

sandra, jullie moeten er wel beiden achter staan.
Wij zijn beiden ook nog niet helemaal aan toe. lees... ik durf niet. en hij wil nog wachtten.
Kan altijd nog.. ben nog geen 60.

maar komt wel, stapje voor stapje :j

Dames, ik zwaai af. xx!

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:31

Halen jullie nu niet kunsstof met boom, en boomloos door elkaar?
Mijn pony heeft ook een kunsstof zadel, maar met boom, en ik heb ook een kunsttof boomloos zadel.

Spannende dag morgen karlijn.......................duimen dat alles positief uitpakt.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:32

wat ik kopen wil, is een kunstof zadel met verwisselbare boom

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:33

Dus dat is geen boomloos zadel........ :D
Dat heeft onze pony ook, fijn zadel, en lekker licht van gewicht

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:34

nee, dat snap ik ;) daarna ging het pas over boomloos, maar ik heb het daar (nog) niet zo op.
Wel over getwijfeld, maar teveel nadelen gehoord.
ik ga, sleepwell!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:35

Ik heb een Winteck, erg tevreden over hoor. Alleen was deze tweedehandse een beetje een miskoop..

Ik wil trouwens van deze *** beugel vanaf, ik ben al enkele dagen te lui om 'm in te doen, want het is telkens in uit in uit voor het eten :( Jammer genoeg, zelf als ik slotjes heb, moet ik dit ding nog een tijd in.. *zucht*

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:52

Ik ga voor je duimen Karlijn, spannende dag morgen! hoop dat je nog een beetje kan slapen :)

En ja beugels.. heb er ook zon 4 jaar (?) mee gelopen, en 2 kaakoperaties verder, staan mn tanden eindelijk best recht! Maar het is idd een ramp! zooo blij dat ik er vanaf ben!

wilde de foto's van de shoot laten zien, maar internet is te traag om ze te uploaden haha, volgende keer!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:07

@kaat:kan me voorstellen dat je van de beugel af wil.ik heb ook heel wat jaren een beugel gedragen.
het begon met een half jaar een buitenbeugel.toen na die tijd een blokjesbeugel en buitenbeugel samen.na een half jaar geen buitenbeugel meer.na weer een jaar van blokjesbeugel naar plaatjesbeugel en die heb ik flinke tijd gehad.nu enkel nog een draadje achter mijn tanden.die blijf ik houden.alle beugels heb ik nog inclusief de gipshapresultaten.dan vergeet ik nog te vertellen dat ik voor ik een beugel kreeg 4 kiezen moest laten trekken om de tanden goed te laten krijgen in een nette rij.maar t resultaat mag er zijn.

@karlijn.Ikben benieuwd of alex alsnog kan komen.de verkoper heeft wel een supergeduld!

@hinke:ja hoor,ruana wil ook duiken naar het gras,maar ik heb een zweep bij.mocht ze t willen proberen en ik wil dat niet,probeer ik ze eerst zelf omhoog te houden.mislukt dat dan hoef ik de zweep maar te laten zien dan loopt ze meestal wel aan.anders een klein tikje tegen haar zij dan lupt ze wel.

ik duik ook mijn nestje in.morgen 6 uur dag.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:19

Mijn broer mist 2 tanden, zeldzame ziekte. Die heeft ook een stuk of 4 tanden laten trekken, dan had ie gaten, heeft hij slotjes om de tanden zodanig te duwen dat de gaten weg gaan. Gelukkig heb ik dat niet! Ik heb wel een overbeet (die soms zo erg is, dat als ik mijn beugel niet draag men gehemelte weer open ligt..) en een afwijking aan mijn kaak(lijn) waardoor mijn tanden niet helemaal netjes op elkaar staan (dat valt niet zo op) Dus worden het slotjes met elastieken en dan nog die plaatjesbeugel die ik al meer dan een jaar heb en me de keel uithangt :P En voor Frans te spreken, en zelfs normaal te spreken, is dat ding een marteling :P (Rijmt!) Toen ik dat ding net had, zei ik nog 'Nu weet ik hoe een paard zich voelt' :')

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:58

gefeliciteerd met je contract sandra! Is toch altijd maar weer spannend in deze tijden!
En uitbreiding, moet er niet aan denken :') Maar goed, eerst een vent is ook wel handig, haha

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 00:46

Patrick1994: Happy B day nog met Shadow! *\o/*

Sandra: Lekker zonder zadel naar buiten! Goed van je ondanks je het eng vond. Ben benieuwd naar de foto's

Nessa: Leuk zo met heel de paardenbubs buiten in het zonnetje!

Tinkerplein: Leuke foto's vooral die met die baal hahaha :D

Karlijn: Ja ja wat kan een jaar hard gaan he?
Gefeli met het vinden van een super stal voor beiden!

Becs, klinkt als een heerlijke dag dat je hebt gehad! Ondanks de spierpijn!

Andrea: Geen pus meer? Rood klinkt beter in ieder geval. Toch raar een gat erin, denk je meteen an abcess. Stonk het ook zo?

Fayem: Ahhh wat is Denzel schattig!

Mallow: Leuke foto :-)

Liekec: ik heb laatst een denim rijbroeg gekocht. Bevalt super!

Mira: Wat een knappe en vooral brave hengst zeg!

Jeey voor Jayney, dat Elmo zo braaf was *\o/*
Wat kun je soms zo van die kleine dingen genieten he?? Mooie foto van Elmo!

Hetlevenwint: Super!!! Maar ik durf het niet hoor met mijn hoogtevrees!

Hinke: Zo dus manlief heeft de stallen uitgemest?? Hoe krijg ik dat voor elkaar??Hhihi.

Patrick1994: Van harte gefeliciteerd!! Volwassen ben je nu haha.

Sandra: Gefeliciteerd met je jaarcontract! Zeker in deze tijden.

Hoop dat alles goed komt van je lijstje Karlijn!

Nou ik heb vanochtend weer een leker rondje gedaan en scheepjes/bootjes wezen kijken met Gracey. Zal er zo even wat foto's van plaatsen van mijn bomproofpony in wording haha

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 01:13

Vanochtend 10.00 uur, lekker in het zonnetje op de boulevard langs de maas. Grote windmolens, langs varende vrachtschepen, allemaal peanuts voor Grace! <3

Richting de maas
Afbeelding

Heey een bootje!
Afbeelding

Ik hoor Gracey denken "hier kun je lekker hard"
Afbeelding

Poeh mijn eerste nachtdienst van de 4. De eerste is altijd rot voorslapen...