Ik was net een dag te laat met de vorige batch,echt jammer....
Heb half juni al ingestuurd,dus het gaat echt niet hard nu. Verleden maand zat het aantal op 30 zakjes...ik weet niet op hoeveel we nu zitten,maar het lijkt zoooo dichtbij al....
Dan heb je denk ik nog nooit via de mail contact opgenomen?
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-10 13:57
Na de Kerst hoor ik of een groot stamboek uit Engeland wil meewerken. Kan potentieel heel veel leuke dingen opleveren, én DNA profielen waar we anders nooit aan kunnen komen. Fingers crossed dus
Hele leuke kaart gehad! Duimen dat het stamboek mee wil werken. Na nieuwjaar komt de betaling. ( heb ik iets meer tijd) en nog eens kijken wat ik met Hector ga doen. Kan zijn dat ik wacht tot na de hengstenkeuring dan heb ik zijn profiel ook hé.
Welke hengstenkeuring gaat hij heen? Op dit moment komt alleen het DNA wat bij ICS ltd is vastgelegd automatisch in de database terecht. Als het via een ander stamboek is vastgelegd moet je daarna eerst nog toestemming hebben om het op te vragen. Het opvragen zelf kost dan nog €16,07. Maar het is wel een optie natuurlijk om het zo te doen, en misschien ook wel goedkoper
Nee, je krijgt een sticker dat het DNA is vastgelegd. Het DNA profiel zelf krijg je niet. Dat heb je normaal gesproken ook niet nodig want je kan er niks mee, behalve als je een database hebt natuurlijk