tnx , we waren net lekker door de beek geweest en waren aan het wachten om de berg op te kunnen gallopperen kwamen wat paarden naar beneden dus die moesten eerst weg zijn, maar Bandit heeft nu door dat hij daar ff vol gas mag gaan dus die stond al te hupsen op de plaats
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 07-04-10 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link veranderd, geen foto's quoten a.u.b. Zie ook even de openingspost van dit topic
chanty1984
Geplaatst: 07-04-10 12:27
Maandag heb ik lekker een strandritje gedaan met Djessey!
HummerTime
Geplaatst: 07-04-10 13:19
@cp112 Ik reageer ff op je pb, maar doe dat hier zodat direct iedereen weet hoe het zit en ik voorkom dat mijn pb box straks een paar soortgelijke berichten bevat
cp112 stuurde een, zeer correcte, pb over mijn neusriem. En terecht, die zit ook te laag. De reden is, dat ie niet strak aangesnoerd zit en dus nog wel eens wil verschuiven tijdens het rijden. Ik heb helaas nog geen passend hoofdstel gevonden met een gewone neusriem. Dit is een nieuw hoofdstel waarvan het leer nog aan het rekken is Op de bovenste foto kun je ook zien dat het sperriem gedeelte ook bijna onder zijn lip weg glijdt Dit was bijna 4 weken terug. Inmiddels is de meeste rek eruit en zit de neusriem gewoon goed
Goed bedoeld hoor cp112 en Pellie, en voor opbouwende kritiek ben ik altijd te vinden!!
renate85
Geplaatst: 07-04-10 13:35
A_Pallieter schreef:
met zijn mooie showhoofdstelletje en dat helemaal in zijn maat!
Die heb ik in het zwart borsttuig op het internet ook al gevonden maar daar gaan we nog even voor sparen
Vrijburg
Geplaatst: 07-04-10 16:15
hier weer eens een plaatje van super tomtom !!!
renate85
Geplaatst: 07-04-10 16:23
Dierenarts is geweest.................
Even gelongeerd, (hoest hoest) en toen geluisterd. Hij kneep idd met zijn ademhaling (ging moeizaam) Hij moet een maand rust, en 24 uur per dag buiten. Zelf zijn kuil moet ik nat maken. Hij krijgt een antibiotica kuur (pasta) voor 3/4 weken en daarbij nog een pomp ventopulmin (of hoe je het ook schrijft) Deze moet ik in zijn mond spuiten, omdat hij zijn eten voor de helft laat staan na deze vorige medicatie.
Na deze kuur komt hij terug om weer te luisteren. Het is een beetje een laatse "redmiddel" Dierenarts zei dat hij zo goed als zeker chronische bronchitis heeft, alleen nog even ter bevestiging de kuur afwachten Hij zal er waarschijnlijk altijd iets last van houden, maar hopen dat het minder wordt als dat het nu is.
Dus duimen maar..... Ik ga iig van het ergste uit voor mijn mannetje, het zal nooit meer goedkomen denk ik. Dan valt het straks hopenlijk mee
Arme jongen we genieten zo van deze ritjes....
Marall
Geplaatst: 07-04-10 17:04
Wat een mooie foto,s kom ik hier tegen! Allemaal even geweldig!
Tuurlijk is er een hoofdprijs. De Hoofdprijs is het verwijderen van de wintervacht van K4 en Elina. De twee haarballen die eergisteren hier geplaatst zijn.
Nikkelvis, gefeliciteerd, prachtige ukkepuk.
Resi_lover
Geplaatst: 08-04-10 09:30
K6 heeft een zwart voorbeentje, k4 niet
Zoefff
Geplaatst: 08-04-10 10:30
resi lover: kijk uit wat je zegt!! je hebt je prijs gelezen??!!