[TI] [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:26

Mensen zijn niet te vertrouwen Leo.... Althans... De meesten niet...

Biancaa

Re: [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:28

flink minder, hij staat al voor 1000 euro op mp... ik zak al voor mensen die reageren die ik ken... ik bedoelde meer te zeggen dat nog ff en hij is net zoveel waard als de slachtprijs...

Daarom ga ik nu ook niet meer fokken, ik hou het bij Noa en ik hoop dat ik haar wel kan bieden wat zij nodigt heeft. Al is het dan met wat bijrijders erbij omdat ik haar niet elke keer kan rijden. Ze wordt in ieder geval goed verzorgd en dat is het belangrijkste, nu Móhr nog...

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:29

Wordt Noa nou met slof gereden?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:29

Dat bedoel ik Lies, als ik hem voor 250 aanboed op mp komen er allemaal handelaren op af, als hij dan gaat zwerven dan weet ik helemaal niet meer wat er van hem terecht komt.. ik wil dat hij een goed huis krijgt, daarvoor wil ik best zakken maar wel op normale hoogte (alhoewel de prijs nu al voor de prijs van een haflinger zit :?) Ik hoef er niet aan te verdienen, die tijd is allang voorbij dan had ik hem voor 2500 euro moeten verkopen...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:30

Hoe bedoel je Puck? Noa wordt wel met bit gereden met geen "aanhangsels"

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:31

Omdat ik laatst een topic van Anne las over dat de andere bijrijder met slof ging rijden omdat Noa niet met 'r hoofd in dr krul wilde lopen.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:32

waar zag je dat staan dan? Er wordt met Noa niks gereden als met bit en zadel, geen (overbodige) zweep, die ik soms alleen heb om op te stappen omdat mw soms naar voren wil stappen en geen sporen. Helemaal niks dus...

Oh en ik rij (wat nu helaas al 3 maanden geleden is door mijn gescheurde enkelbanden en destijds mijn rug) ook bitloos.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:35

Het enige wat ik wil zeggen...
Het is JOUW paard... en JIJ hebt alles over haar te zeggen.
Als jij niet wilt dat ze met slof wordt gereden... dan gebeurt dat niet..

[RT-P] Het gebruik van een slofteugel.
Laatst bijgewerkt door Puchje op 30-11-09 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:36

Biancaa schreef:
Dat bedoel ik Lies, als ik hem voor 250 aanboed op mp komen er allemaal handelaren op af, als hij dan gaat zwerven dan weet ik helemaal niet meer wat er van hem terecht komt.. ik wil dat hij een goed huis krijgt, daarvoor wil ik best zakken maar wel op normale hoogte (alhoewel de prijs nu al voor de prijs van een haflinger zit :?) Ik hoef er niet aan te verdienen, die tijd is allang voorbij dan had ik hem voor 2500 euro moeten verkopen...

Ik heb helaas momenteel ook niet de centen, anders had ik hem best van je over willen nemen om hier in de opfok op te laten groeien. Hij zou dan op d'n duur wel in de verkoop gaan, maar ik zit gelukkig niet op een schopstoel. Max en Ebe heb ik ook nog niet verkocht gekregen. Tom stond er nog geen 2 weken op of ik had al een optie van iemand op hem waar aan hij dan ook echt verkocht is.
Heb voor hem ook niet de hoofdprijs gekregen. Maar ook mijn paarden kosten veel geld, dus 1.000,-- Euro heb ik ook niet voor je liggen. Ga je naar slachtprijs dalen, dan komt hij maar hier hoor! Wil ik nog wel kijken wat ik kan doen. Tom blijft hier toch ook in de opfok.

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:39

Hey Bianca, ik weet dat het even hard aankomt dat ik je die Reductie niet kan geven...

Ik wil wel zeggen als je echt zo erdoorheen zit ik altijd wel wil praten over Mohr want idd de slacht lost helemaal niets op en je zal altijd een rot gevoel houden.... en het is ook totaal zinloos om zo'n mooi schitterend en lief veulen zo'n einde te geven....

Maar misschien kan je hem tijdelijk bij iemand die je kent onderbrengen ????

Ik zou je graag willen helpen hoor i.v.m dat Noa niet meer drachtig is maar ik moet me wel aan mijn eigen regels houden....

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:42

Slachtprijs is 1 euro per schone kilo, daar kom ik hem ook wel voor halen hoor, echt niet dat ik het laat gebeuren dat zo'n ventje naar de slacht gaat.
Heb voor mijn poownie van 500 kilo net 100 gekregen
En ik wilde een merrie dus die heb ik net gekocht maar als er echt wat geholpen moet worden wil ik er best wat voor doen.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:44

zie de mogelijkheden zijn er allemaal, jammer dat je dan gelijk begint met de slacht te dreigen Bianca.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:44

ik ben ook niet boos op jou hoor Cecile, zo bedoelde ik het niet. Het was gewoon even de druppel spreekwoordelijk. Ik laat haar helemaal niet meer dekken denk ik dan ben ik financieel helemaal genaaid (niet door jou hoor) maar je weet waar ik het over heb.

Puck ik had het topic gevonden en ook al op gereageerd thnxs (had beter op je antwoord kunnen wachten die stond er eerder volgens mij dan dat ik hem had gevonden)

Het nadeel is gewoon dat ik geen plek heb, zucht had ik maar een stuk waarop ik hem kon gooien waardoor ik meer speling kon krijgen. Er is nu gewoon wat gebeurd (wanneer niet in mijn leven) waardoor het weer bergafwaards is gegaan.

Nu staat hij nog bij zijn moeder, op zich gaat dit nog ik verwacht niet dat ze in een paar weken tijd hengstig gaat worden of dat hij gaat dekken, maar hij zal toch tegen januari aan weg moeten, ook omdat ze nu toch wel last van hem gaat krijgen...

Lies ik pb je even...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:46

Dagmar dat is waar, helaas stond het er al door mijn stomme kop. Was zo boos door het nieuws wat ik had gekregen en door wat ik net zag en voelde bij Móhr en Noa. Misschien dat ik juist meer moeite met hem heb omdat hij zo waanzinnig is...

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:49

FF wat anders:
Zie hier mijn vriendje in een Prostop persvoorlichting:

(vanaf ongeveer 2.40)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:53

hm is misschien wat voor mich... die mag van mij ook weleens stoppen (weet je wel hoeveel dat scheelt per maand ;) )

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:54

1700 euro per jaar :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:55

Bianca, er is al veel gezegd en je bent zelf al op wat dingen terug gekomen.
Je hebt een bericht internet op geknald wat je beter niet had kunnen doen. Waarschijnlijk gewoon uit pure onmacht en frustratie. Maar dan is het een tip van mij om op deze momenten internet uit te laten.
Het staat er zo ineens en het roep idd een gevoel op of wij er "schuldig" aan zijn. Maar ook wij kunnen alleen maar meedenken en meeleven. Ook ik heb vaker aangegeven jouw keuzes niet te snappen en andere prioriteiten te stellen. Maar dat is voor mij geen reden om niet mee te leven, want ik gun je het beste. En ik hoop dat je ook weer zo goed mogelijk uit deze tegenslag komt.

Cecille; dat is begrijpelijk :j .

Coydog; misschien kunnen deze reacties per PB om het voor Bianca overzichtelijk te houden.

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:59

Hallo :wave:

Ik ben weer terug van het zwarte piet spelen :D was erg leuk om een keer
te doen. Ik moet alleen nu echt douchen en me oren uit poeren met een
wattenstaafje :o

Bianca ik ga verder niet reageren op je verhaal......er is denk ik genoeg over
gezegd, dit bedoel ik niet gemeen hoor :(:)

Stoppen met roken.......is me gelukt :D

Nou tot zo ik ga douchen

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:02

ik zeg alleen pfoe.... zint eer gij begint...

Grit

Puck, Erik staat er goed op! En dat voor een Elvis imitator met lievelingsknuffel :D

Eefje, lekker zwarte piet gespeeld. Nu nog even ontzwarten.

Grit

edit; dubbele post (voor de 101e keer :D )
Laatst bijgewerkt door Grit op 30-11-09 18:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 18:05

Nog even tussendoor we hebben een rot zondag gehad gisteren :

Nou ik heb vannacht een rot nacht gehad... de herder van mijn vriend was niet zo lekker en tijdens het uitlaten ging ze iedere keer liggen... wij de DA gebeld en die zei dat we maar even moesten komen... Wij daarheen kijkt hij blijkt er een tumor op haar milt te zitten die die middag is opgeknapt en ze was letterlijk aan het dood bloeden... ze is gelijk geopereerd en is er goed uitgekomen maar de nacht was kritiek of ze wel wakker zou worden uit haar slaap maar gelukkig heeft ze de nacht overleefd. Maar we moesten dus iedere nacht om het half uur wakker worden om te kijken of ze nog ademde... pffffff wat een nacht maar die oude muts heeft het gelukkig overleefd en is na omstandigheden redelijk.... maar wat hebben we in een rats gezeten...

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 18:06

He jeetje, Cécile.. Gelukkig is ze aardig de nacht doorgekomen..
Nu maar duimen dat ze beter wordt!

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 18:06

Zwarte piet :P en alles eraf gekregen pfff vind altijd vervelend iedere keer kwam je weer een plekje tegen die zwart was pfff :P

Ga filmpje zo kijken zit nog op mijn werk