Zal ik eens laten zien wat ons pad is gekruisd vanmiddag?
Trea
Geplaatst: 09-08-09 18:01
Ey wat een leuke foto's van ringsteken, ziet er onwijs gezellig uit.
Bianca ik hoop dat Mitch zijn dochter er bij kan zijn, die hoort er toch ook gewoon bij.
Euh ff denken hoor Leon was aan de schoonmaak, voor mij morgen weer.
Hier net een heerlijk bels frietje op
Super trots op Puch en Nigel en Ellen en Niamh en een onwijs gezellige dag gehad in Grave. Toch maar goed dat wij een grote auto hebben voor al die bekkers
Nu ff foto van trotse El en Niamh
Niamh dacht hier eigenlijk nog maar aan 1 ding, "zet mij nou maar op die wei"
Trea
Geplaatst: 09-08-09 18:01
snowdon schreef:
Zal ik eens laten zien wat ons pad is gekruisd vanmiddag?
Nou nou wat dan?????????????????????????????????????
hahahahaha wat een leuke fotoos allemaal!!! Wat zien jullie er onwijs stoer uit met zijn 3-en al ringstekend!! ikke allemaal zoeken naar Tobias op die heide foto..... is het alleen een heide foto.... ik denk, die heeft zich ergens verstopt hihihihihi en ikke ubertrots....
Ik mis de foto met de zwaaiende eric puck! of had Grid die gemaakt?
Puchje
Geplaatst: 09-08-09 18:11
Ja, die had John gemaakt met het toestel van één van de twee Ingrids, eloof ik Ja, gekke Erik
Laatst bijgewerkt door Puchje op 09-08-09 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt
snowdon
Geplaatst: 09-08-09 18:11
Echt gaaf, goed gedaan Ellen en Niamh... zie ze eens staan haha
Gaaaaf Leon! Wij zitten altijd teveel te kleppen tegen elkaar en de ponies, die reetjes etc zijn al uren weg als wij eraan komen.... was je vroeg op pad?
Moet nog steeds een beetje lachen om Puck en haar galop, 2 weken zit je je al druk te maken, en ze springen zo ontiegelijk netjes in de galop aan!! geweldig!!!
Ik zie ze erg vaak, maar nooit camera mee en te laat met telefoon erbij pakken Was midden op de dag, rond een uur of 3
Ja dat is idd wel erg humor, van die galop bij Nigel
Puchje
Geplaatst: 09-08-09 18:18
Ja, dan merk je pas waarop je geoefend hebt Drie hoogste punten: galop Ik heb al helemaal zin in de volgende wedstrijd Dan ga ik op tijd van huis weg, moet loeder wél laden, uur van te voren gaan opzadelen, beugels op de juiste lengte hebben en RUST....... Die was ver te zoeken, en daarom gingen de proeven niet zo lekker. OH! ik word kritisch, af, foei... Ik heb dikke lol gehad en daarom ging ik!