Puckje Leuke foto's marleen! Daarom ben ik ook totaal niet van de wedstrijden
ellieellende
Geplaatst: 17-05-09 20:09
Ik houd de flaptop lekker op schoot, klets lekker mee, dus ben er als de kippen bij als de 1500 foto's verschijnen! hihihihi
Ik zie eigenlijk alleen dat de ouders afgeblaft worden.... heb medelijden met die mensen, geven bergen geld uit aan de kids en de paarden, sjouwen elk weekend dochterlief van hot naar haar en dan krijgen ze een sneer omdat ze niet goed hebben voorgelezen! achossie!
Ben blij met mijn nitwit ouders, die helemaal niks snappen van paarden, die zijn gewoon trots en zien helemaal niet als er iets misgaat! Mijn vader zat het filmpje te kijken van de wedstrijd en vroeg zich zelfs af wat dan het verschil is tussen wat ik of Anky doet! whahahahaha en dan zeg ik; ach pap, daar zit ook geen verschil tussen joh!
Ik ben ook niet zo van het wedstrijdrijden, maar wel van het asskicken whahahaha nee hoor, vind het wel leuk om te dressuren met een gericht doel. En Niamh doet het gewoon super, dus daarom heb ik besloten gewoon te beginnen en ik zie wel waar ik terecht kom.
ellieellende
Geplaatst: 17-05-09 20:26
oe boer zoekt vrouw is begonnen!
grid
Geplaatst: 17-05-09 20:27
Hier ook weer thuis van Heerlijk Weekendje Heb ook genoten Marleens heerlijke stekkie en der leuke paarden en Lange rit van gister was gewoon TOPPIE zat wel vol van pannekoek maar ' s avonds toch ook nog genoten van heerlijke BBQ
Say heeft ook weer wat bijgeleerd en verder ook goed gedragen
Ook ontzettend leuk dat Leon en Arjan op vrijdag en Puck op zaterdag nog op visite zijn geweest Jammer dat het weer vrijdag Arjan niet uitlokte om nog mee te gaan op de wagen... Vandaag ook nog een "verrassingsbezoekje" gebracht aan 2 jonkies en een Vent in Aktie en ook nog "bekende" merrie gezien die niet op der thuisadres was
Weet niet of ik het nog trek om verder bij te lezen en topics te kijken want toch wel vermoeiende zo'n weekend en best lange reis
Vandaag ca 15.30u vertrokken en Say stond ca 17.15u weer op de wei daarna alles uitgeladen en naar huis wel nog ff wat in de was gedaan en gegeten, maar nu toch echt neergeploft op de bank
grrr
Geplaatst: 17-05-09 20:32
Hier vast wat foto's, allemaal door Annique gemaakt...
Daar gaan we... In het bos klimt Janet, via een boomstam op Ziggy... heel grappig, want krak zei de broek... Pauze.. Bukken...
Tja, en toen was Marleen de weg kwijt, en om niet nog verder om te rijden zijn we maar dwars door Putten gegaan..., ook een prachtig stukje Veluwe..
ik vind deze wel oke.. die andere drie boeren waren echt sjappies van de bovenste plank hihi
grrr
Geplaatst: 17-05-09 20:46
silas schreef:
hey dames, jullie hebben in ieder geval genoten!!
Ook genoten van jouw mooie vent en dametjes hoor! Vond het wel interessant, zo'n dekking van dichtbij, moet zeggen dat Silas zich echt super gedraagt dan!