was er ook niet al te blij mee
maar hij staat nu achter koord dus ik ben blij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Koe blijft niet achter lint. Paddock wel gewoon lint.
) staat eerst wit lint, daarachter prikkeldraad. 

Sita_ schreef:Je mag het gerust vragen..
* Ze had een ernstig trauma door de blikseminslag
* Was continue bang en gestresst, kon zich niet meer verdedigen
* Had allemaal gezwelletjes, wat ontstekingen waren van het vechten met buurtkatten
* Had zwarte tanden, door minder weerstand
* Vastzittende ontlasting doordat de spijsvertering niet meer werkte
* 'Zweetvoetjes' door de angst
Vast nog wel wat, maar dit komt zo ineens in me op..
Alledrie de dierenartsen zijn erbij geweest. Plus een gedragsterapeute.
De enige manier om haar in leven te houden was dmv bachbloesems, maar daar waren ze maar 30% zeker van dat dat zou slagen. Dus daarom hebben we besloten om haar in te laten slapen.

Had vanmiddag ook al die bulten gekoelt, die in dr nek was toen nog groter, en op dr buik trouwens ook. Wat een joekels waren het he
Zal ik amy morgen weer ríjden?
Want ik ben dus niet helemaal bij 

Ik denk dat ik vanaf het weekend zelf wel weer een beetje kan hobbelen.. Het mag nog wel niet, maar ik wil dat gewoon. Dus als je deze week nog een beetje wil rijden?
Amy was braaf enz. Was alleen beetje verkeerd gereden
Daarzo bij de golfbaan zegmaar, heb je zo'n pad naar boven lopen, ik dacht dat is misschien korter, dus ik daar naar boven, sta ik daar op zo'n gras veld. Ik dacht huh dit is wel erg net gemaait gras. Kyk om me heen, zie ik een paaltje met een vlag dr aan staan. Woops ik sta op het golfterrein, ik snel me eigen om gedraait en dr weer af, maar gloof niet dat iemand het gezien heeft 

Nee vind ik niet erg hoor, als het maar goed gaat! Vind het juist leuk dat jullie nu lekker buiten gaan rijden! Kan je gelijk de weg leren kennen.. 
Ik moest ook wel lachen, had daar wel eens lekker wil galopperen, over die heuvels enzo! maar denk niet dat ze daar zo bly mee zyn.