Citaat:
zeg jacky2 heb jij nog intresse in het mentuig?
de buurvrouw vertelde me vandaag dat het voor € 300 ook weg mag....
Ja ,ik heb wel interesse maar helaas momenteel geen geld !
Ik ben vanmiddag met mijn nicht naar macho geweest, hij staat lekker nog in de wei,wat een modderbeest,heerlijk !
Zij wilde graag weereens op hem rijden want ze rijd te weinig,ze heeft zelf een 3 jarig arabieren hengst Cyran,maar daar rijd ze alleen op als ze les heeft,nog niet alleen.
Wel zo verstandig afgelopen week was hij lekker aan het steigeren en dan is het niet verstandig om alleen te rijden.
Macho is alleen niet zo dol op haar,hij doet niets hoor maar ze wilde naar buiten en nadat we in de modderbak gereden hadden gingen we naar buiten ,het begon gelijk te storten en macho luisterde helemaal niet naar haar ,hij wilde gewoon niet vooruit stappen,gelijk draven en draaien,ze gaf hem een heel klein tikje,hij gelijk een bokje terug(doet tie nooit
),na 5 minuten gaf ze het maar op en gingen we terug,was wel nodig ook want het storte uit bakken uit de hemel.
Toch leuk om te zien hoe macho een ander ook niet serieus neemt en een loopje met ze neemt !
Ach het is toch maar voor een keer en dan zie ik ze weer een jaar niet op stal !
Wat ik wel vervelend vind is dat ze achter mijn rug(terwijl ik met iemand buiten aan het praten was ) tegen renske begint te zeuren over macho en hoe hij rijd !
Altijd krijgt paard de schuld en nooit zijzelf,nou macho loopt prima en ook aan de teugel,ja niet na 5 minuten als je hem niet eens instapt en gelijk aandraaft en aan de teugel moet lopen !
Het is geen arabier maar een tinker !
Tegen mij liep ze ook alles af te kraken, je zou haast denken dat ze jalours is en dan heeft ze zelf een mooie arabier !
Over de keuring van macho liep ze ook constant te zeuren,het moest wel een amateurkeuring zijn ,etc etc.
Jammer, het kan zo gezellig zijn 2 nichtjes met hun paardjes !
Zo ik ben het weer even kwijt,sorry hoor !
Als ik de menfoto's voorbij zie komen krijg ik gelijk ook de kriebels om te gaan mennen ! Mooie foto's !
Iedereen gefeliciteerd met hun premie's !