Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zonnetje schijnt, het is wel koud. hetlevenwint schreef:Soms is Jack een Maloot![]()
In stevige draf vertrekken toen ik er nog maar goed en wel opzat en toen opeens de euro die valt 1km/2km verder dat die net zo goed kan stappen![]()
. Tot zover onze rit
.
Sorry jongen je zal nooit een wilde arabische hengst worden![]()

Gek hé die tinkers? Willen plots allemaal racepaarden worden.
.
dus nu kan ik em ook niet meer terug brengen...
dat is schrikken!! Gelukkig is het goed afgelopen en was ze daarna weer braaf 

zal vast heerlijk voelen
we willen wel foto's zien he! Ik heb nog wel een roze veulenhalster die flink te verstellen is, maar weet niet of die niet ook te groot is? 

wel koud
een goede vriendin van me rijdt niet vaak en vertrouwt niet alle paarden, maar ze is gek van Bart
hij is ook zo lief
ze was de hele rit helemaal happy op m
reed eigenlijk alleen maar met een losse lange teugel met een big smile op haar gezicht
hij was zo braaf! We gingen ook door t centrum heen, hij keek zn ogen uit
oortjes erop en zn koppie ging maar van links en naar rechts, alles moest bekeken worden 

ze gedroegen zich echt voorbeeldig
Alvast SUPER bedankt!
haha 

) Baalde wel, want het was zulk mooi weer, en heb al een flinke tijd niet gereden. Maar nu heb ik bij mijn zus in haar nieuwe huis geholpen.
....
en dan straks even een post met foto's van Luna
Magica schreef:@hetlevenwint: Leuke foto’s van Jack in de sneeuw! En ben je er al over uit of je die hoofdstel wilt houden of toch niet?
(voor rood, blauw, zwart, oranje en paars).
(roze)