Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jayney schreef:Andrea, vreemde plek trouwens die bult ziet er wel al stukken beter uit als gisteren toch best diep ook of niet? (lijkt wel op van die plekken die appels ook wel eens hebben als er een wormpje inkruipt)
Lor, gaaf zeg! Die boer die dat hoefijzer erin heeft gereden is wel erg creatief geweest haha hij is hoe dan ook heel apart gereden want het zijn vrij strakke lijnen dier er ook weer langs liggen, misschien wel bewust gedaan want gewoon toeval lijkt het me niet, dat zou wel heel knap zijn

. Maar zweer ook echt bij dat zadel, had het Jack gepast dan had ik er een arizona of atlanta er op gesmeten
. Die 2zadels ben ik echt zooo verliefd op en echt al jaren.
Redder in nood voor je schoonmoeder, wat goed! En afgevallen, wederom: wat goed!
en je nieuwe bijrijdpaardje.
Leuk hè, die veulentjes.... Fotoshoot, ben benieuwd naar het resultaat!
) & die lasagna was dubbel en dwars verdient lees ik al.
Morgen dus meer duidelijkheid. Wat kan er dan een hoop veranderen in 10 pagina's zeg. Had al geschreven dat het jammer was....
Beterschap met je nek, sterkte morgen met het kraken
Vanmiddag tussen de tuinklussen door zelf even bij de poown geweest, even gelongeerd. Ze heeft op eens moeite met halt houden. Dat is met rijden nu ook steeds een kwestie, lastig hoor. Heb wel door dat positie erg belangrijk is op de grond & dat geduld het toverwoord is
als ik morge me rijbewijs haal dan kom ik snel eens weer langs
) ik ben morge jarig en word 18!!!
) dus spannend dagje en als je morgen vroeg wakker bent duim dan even voor me okay????

)
wat een knappe, staan die nou in het noorden des lands, of midden?
...Hoe dan ook heb ik nu toch geen geld om fenders en vind die niet echt mooi bij een stella maar goed we doen het voor het comfort hé.