[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:40

wat tof nieuws karlijn! Wat voor stal?

Oooh wat supergaaf in de luchtballon, dat wil ik ook écht ooit nog een keer doen!

Ziet er netjes uit Becs! Gewoon schoon blijven houden en pus eruit spoelen!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:42

Jayney schreef:
Andrea, vreemde plek trouwens die bult ziet er wel al stukken beter uit als gisteren toch best diep ook of niet? (lijkt wel op van die plekken die appels ook wel eens hebben als er een wormpje inkruipt :') )

Lor, gaaf zeg! Die boer die dat hoefijzer erin heeft gereden is wel erg creatief geweest haha hij is hoe dan ook heel apart gereden want het zijn vrij strakke lijnen dier er ook weer langs liggen, misschien wel bewust gedaan want gewoon toeval lijkt het me niet, dat zou wel heel knap zijn _/-\o_

Lijkt dieper dan het is, een mm of 2 misschien 2.5 kan moeilijk een cm er bij leggen :P

Maar ben blij toe dat het er zo uit ziet iig!

iemand ervaring met kunststof zadels?
Kan een knight rider neptunes overnemen, die zou moeten passen.

Nu zat ik te kijken,en voor 50euro meer kan ik hem ook wel nieuw kopen,met de bijpassende boom (verstelbaar)
Wat dus weer kan betekenen, dat ik voorlopig een goed zadel heb, tot ik een zadel op maat laat leggen.

De zadelmaker wilde me ook deze of een wintecje verkopen voor tijdelijk.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:44

nee helemaal geen ervaring mee!
Ben ook niet zo in de zadels heel eerlijk, blijf zweren bij barefoot namelijk :+

ik ga lekker filmpje kijken!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:44

Heb een barefoot stella misschien heeft iemand een idee of dat kunstof was of niet want nou weet het zelf even niet :') . Maar zweer ook echt bij dat zadel, had het Jack gepast dan had ik er een arizona of atlanta er op gesmeten <3 . Die 2zadels ben ik echt zooo verliefd op en echt al jaren.
Laatst bijgewerkt door Lori op 26-03-12 21:47, in het totaal 2 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:45

Ik durf het niet aan, boomloos.
Zeker omdat ik ook de cross in wil enz.
Voor tijdelijk is het wel prima.
Maar voor lange ritten enzo? doe mij dan toch maar een dressuur

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:46

Ik heb knight rider dressuur model voor de cob types is het te klein maar voor jou Jaron is het misschien nog wat....wat betaal je voor het zadel wat je op het oog hebt want wil mijne eventueel ook verkopen.....mag uiteraard eerst passen dan neem ik het gewoon mee :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:47

deze is de knight rider neptunes, en kost nieuw 200 euro.
Met verwisselbare boom,. en medium is te breed voor jaron nog. dus vandaar dat we aan verwisselbaar dachten, tot de spieren er een beetje op zitten

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:49

Die van mij is ook met verwisselbareboom zoek even foto's hoor moment

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:49

de stella is inderdaad kunsstof dacht ik.
Rij zelf alleen met de leren barefoots.
De arizona!! Meisje op stal heeft die ook en mag ik een keer proberen!

Ik vind ze juist heerlijk voor een lange rit! haha
Zo heeft iedereen zijn voorkeur he :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:51

Ik ben t niet gewend he.
Dat ik vorige week op Rosey reed, met western zadel, ook geweldig :+:

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:53

ja westernzadel zit ook erg lekker!
Moet er wel bij zeggen dat ik een boomloos zadel alleen lekker vind rijden met fenders.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:53

Ja dat kan ik me wel voorstellen, aangezien je been dan lekker stil ligt ook

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:54

Heb ze even gemailt Andrea is wat makkelijker en had je mail er nog instaan van het heen en weer mailen over Istar :)

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:55

@ Lotte: Wat een leuke foto's van jou en Luna! Heerlijk stappen int bos.

@ JuulXx: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke cadeaus gekregen dus, kun je lekker gaan shoppen!

@ Heidy: Weer aan het opbouwen met een uitje naar de Veluwe in het vooruitzicht. Hopelijk blijft het mooie weer aanhouden, dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn!

@ Patje: Morgen dus afrijden, HEEL VEEL succes & natuurlijk alvast een fijne verjaardag toegewenst. Shadow ook jarig geweest, dubbel feest dus!

@ Jackytje: De examens klaar, dus nu lekker tijd voor de paardjes? Was het een leuke film? Jammer van die jaap op d'r hoofd. Had Keira paar week geleden ook, meerdere schaafplekken rond d'r oog. Hoe ze het soms voor elkaar krijgen, ik weet het niet....

@ Snackie: Wat een leuke foto's van relaxte westerntink. Plezier is van je gezicht af te lezen :j Redder in nood voor je schoonmoeder, wat goed! En afgevallen, wederom: wat goed!

@ Becs: Gefeliciteerd met je nieuwe baan *\o/* en je nieuwe bijrijdpaardje.

@ Miesemuisje: Wat een zwart girafje is dat. Beschuit met muisjes :D Leuk hè, die veulentjes.... Fotoshoot, ben benieuwd naar het resultaat!

@ Maartje: Guppy's, kreefjes en garnalen? Dat zijn echt toffe huisdieren! Weer eens wat anders dan een cavia of een konijn. Wat een leuke foto's van je nieuwe paardje, nu al zo vol vertrouwen gewoon lekker blijven liggen (& een lekker smoeltje op de achtergrond <3 ) & die lasagna was dubbel en dwars verdient lees ik al.

@ Jayney: Wat groeien die konijntjes van jullie goed! Zit er pokon door het water dat ze krijgen ofzo?

@ Callum: Mooie foto's & wat zijn Callums sokken wit! 8-)

@ Karlijn: Die foto's van vorig jaar. Ik kan het me nog goed herinneren, wat schrok ik toen van de reacties die je over je heen kreeg :o Morgen dus meer duidelijkheid. Wat kan er dan een hoop veranderen in 10 pagina's zeg. Had al geschreven dat het jammer was....

@ Sandra: Leuke berichten van jou over king en de bijrijdster. Klinkt erg goed allemaal, gaat vast ook helemaal goed komen. Fijn dat hij d'r plezier in heeft! En ook goede berichten over het passen van een nieuwe paardrijbroek, dat geeft vast een super gevoel.

@ Jess_vH: Wat een ONTZETTEND GAVE foto's van jou en Grace op het strand. Ik geniet al een beetje mee door alleen maar naar de foto'tjes te kijken. Wat heerlijk! Die zwevende galopfoto op het strand, voetjes van de vloer *-:)

@ Juliekeuh: Gefeliciteerd!

@ Ellie: Lekker gewandeld dus. Heb jij niet met Ruana dat als je haar laat grazen onderweg, ze steeds wil grazen?

@ Mira: Dappere Amigo! =:)

@ Simone: Mee galopperen naast de fiets? Wauw!

@ Leonoor: Wat een heerlijke poesjes! Bleven ze altijd maar zo schattig klein <3

@ Nessa: In ganzenpas allemaal achter elkaar aan!

@ Tinkerplein: Leuke foto's! Vooral ook die eerste }> Beterschap met je nek, sterkte morgen met het kraken :\

@ Marian: Afwezig door internetprobleempje.... Wel fijn te horen dat Zoe al zo lekker op d'r plek is dat ze lekker ligt te koezen.

@ Fayem: Wat een schattige baby Denzel. Leuk kiekje om te krijgen voor in het archief.

@ Hetlevenwint: Wat leuk zeg, een ballonvaart. Dat zou ik ook zo graag nog eens willen doen. Leuke foto's van het oog van BJ en die narcis.

Heb een druk weekend gehad. Heb veel moeten werken & nog wat andere verplichtingen gehad. Daarom heeft manlief de stallen maar uitgemest & Keira haar beweging gegeven. Ik kwam gisteravond laat thuis en 1 van de eerste dingen die ik te horen kreeg, was dat ze nog noooooit zo braaf was geweest. Zo schattig. Ze lopen samen hard & ze hadden gister weer even een rondje van 6 km gedraafd en gelopen, de popjes <3 Vanmiddag tussen de tuinklussen door zelf even bij de poown geweest, even gelongeerd. Ze heeft op eens moeite met halt houden. Dat is met rijden nu ook steeds een kwestie, lastig hoor. Heb wel door dat positie erg belangrijk is op de grond & dat geduld het toverwoord is >;)

Jayney & Lotte: Jullie hebben de plannen niet gewijzigd & gaan nog altijd mee?

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:56

ja precies snackie.
Heb aantal jaar geleden een boomloos gereden met engelse beugels, vréselijk.
Mijn benen gingen overal heen :')

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:57

Dat geloof ik!

En hinke wat een goeie bijleesactie!
wat lekker dta manlief ook voor keira zorgt!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:58

Hinke, nee mijn konijnen drinken gewoon normaal water en krijgen gewoon konijnen voer ik verbaas me er ook erg over zeker met de gedachtes dat ze al even groot zijn als moeder en de vader.... :')

Plannen zijn niet gewijzigd en we gaan nog steeds mee :D Hoelaat wil je ons oppikken zondag?

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:03

@Diaz: oeeeh ook een spannend dagje voor jou dus morgen :D
mooie fotos gezien vanuit een luchtballon leuk gedaan zo hoefafdruk
@hinke1985: wat toch een super team het die man van jou en jullie tinkermonstertje :D als ik morge me rijbewijs haal dan kom ik snel eens weer langs :o

Ja ja morgen wordt ik dan eindelijk volwassen (hopen we dan maar weer :o :o ) ik ben morge jarig en word 18!!! *\o/*
En wat het nog even wat spannender maakt ik moet om 08:00 afrijden voor met autorijbewijs dus wordt spannend dagje!!
Na het afrijden gewoon aantal uurtjes naar school toe laatste twee uurtjes van school spijbelen dan lekker op tijd naar huis en lekker helemiddag met shadow om pielen!!! Visite komt pas zondag dus heb alle tijd (@hinke1985: als je zin heb om zondag langs te komen mam en ik vieren dan samen onze verjaardag je bent welkomhoor *\o/* ) dus spannend dagje en als je morgen vroeg wakker bent duim dan even voor me okay???? :o :o :o *D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:05

Spannend! alvast van harte! en heel veel succes morgen!
Zal mijn moeder bellen dat ze van de weg af moet morgenm :P

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:05

Ik heb een kunststof zadel van Harry's Horse. Ik moet er erg aan wennen. Mijn Stubben zadel had een veel diepere zit en ik vind dat je van dat kunststof toch meer een zweet kont krijgt. Ik wil straks toch weer een leren zadel.
Dus als iemand nog een leuk zadel heeft, voor een leuke prijs. wijde boom (maat 33/34, en hij mag niet te lang (max 45 cm)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:06

de stubben is zeker ook een brede?

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:08

Patrick, Gefeliciteerd met je verjaardag! en ik duim voor je morgen. Wordt nu tikkeltje jaloers ben al maanden 18 en ben nog niet eens begonnen met rijbewijs :o

Met Elmo vandaag:

Even lekker poetsen (nee zijn voorpluk is niet geknipt heb het in een knot zitten)
[Afbeelding

Rijden (wat ben ik toch ook een dwerg op die reus :') )
Afbeelding

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:09

@ Patje: Zondag wordt em niet. Ik ga met Lotte en Jayney naar de ICS hengstenkeuring in Heusden.... Misschien volgende week een date plannen? Het is er toch echt wel weer tijd voor!

@ Jayney: Hoe laat hadden we het ook al weer over gehad? Rond half 8 ofzo? Het is dik 2,5 uur rijden, tussendoor even de benen strekken en een koffie'tje drinken... Willen we d'r precies om 10 uur al zijn trouwens, of eerder of later?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:09

:+: wat een knappe, staan die nou in het noorden des lands, of midden?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:14

Elmo <3

Ik gebruik trouwens de Jayney poets techniek bij BJ (op je paard z'n rug gaan zitten om te poetsen bij de "hogere" plaatsen) :')

Heb het toch juist hé dat een arizona of atlanta te lang zou zijn voor BJ ? Was iemand die eens een mocht lenen van iemand op stal...

Ik rij boomloos met engelse beugels totaal geen last van zwabber benen. Moet wel zeggen ik ben een omgekeerde ruiter en Jayney kan het weten hé <<) ...Hoe dan ook heb ik nu toch geen geld om fenders en vind die niet echt mooi bij een stella maar goed we doen het voor het comfort hé.