heeerlijk al die lieve kleine veulentjes, kan hier uren ronddwalen om al die mooie foto's te bekijken.
hé baasje! jij ook hier? je heb toch wel wat lekkers bij je?
oh, ik zie het al * NEGEER*
helemaal geobserdeerd door eten dus, meneer blijft gewoon net zolang staan, zielig kijken en op zijn mooist zijn oortjes naar voren doen. tot ie maar een snoepje krijgt!
jammer genoeg trapt bijna niemand er meer in nu!
Laatst bijgewerkt door wefelu op 03-06-11 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Het valt me op dat er dit jaar zulke geweldig getekende veulens zijn Verder super lange manen en geweldige brave tinkers gezien
Grainey die glimt als een spiegel ik was bang dat ze erg in zou gaan vallen omdat ze dat bij de vorige eigenaar ook deed met een veulen aan de voet, maar gelukkig hier niet. Grainey zag een zwaan landen in de sloot
geweldige foto's weer voorbij zien komen. Iedereen gefeliciteerd met de nieuwe spruiten. Ze zijn heerlijk om naar te kijken
Resi_lover
Geplaatst: 03-06-11 20:37
elisedcl, zou je niet bij elke geplaatste foto een reactie willen plaatsen, zo lopen wij de kans dat dit geweldige topic gesloten wordt en ik denk niet dat iemand dat leuk vind Als je graag een reactie wilt geven doe dit dan via pb.
MyLittleLove
Geplaatst: 03-06-11 20:45
huh, ik? ik ben toch niet vies?
Kiara04
Geplaatst: 04-06-11 07:35
Leuke foto's weer allemaal,en dat hartje,Cooper van mij heeft dat ook, . Skye weer:
Samantha is nu dik 155. Wilde haar verkopen, maar heb toch weer besloten dat Laura degene is die te koop staat. Laura is veel eleganter (tegen de 155) en beter op papier, maar Samantha is echt een elegante boeren knol en zo laconiek. Geweldig. Maar tja, het enigste wat ze staan te doen een hele dag is op een zandbakje hooi, erwtenstro en brokken te eten. Lekker lui!