Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt wel koud
) Pittige rijles gehad, zowel voor peerd als voor mij!
Kom maar gewoon af en toe binnen vallen hoor, als je een keer tijd hebt! School gaat voor
Leuk, trainen voor endurance.
Niet leuk...
Duurt nog zo lang voordat ie naar huis komt, dus zie wel tegen die tijd. Leuke foto van Elvis! 

) Door al het gedonder op dit moment heb ik erg weinig inspiratie en ben te moe om alles bij te kunnen houden..
Heb gedeeltelijk lekker gereden. Zit op een punt dat ik Janus hoger moet gaan instellen terwijl hij toch zijn stelling en buiging moet behouden. Dat vindt ie heel erg moeilijk en dan wordt ie verschrikkelijk sterk. Na een kwartier is mijn instructrice erop gestapt en heeft 20 min met hem gewerkt. Daarna mocht ik hem weer overnemen en toen kon ik het verschil voelen. Dat was wel fijn, want nu weet ik wat ik moet voelen, en ik heb gezien hoe zij in deze oefening met Janus aan het werk is. Maar het is nog wel een moeilijke weg voor mij en Janus. Als ik dit niet door ga zetten dan kom ik niet verder met Janus. Een moeilijk stukje, maar ik leer er wel heel veel van. Dus ergens ook wel leuk.
Wens je veel sterkte.

(Ze kunnen wel schuilen hoor, maar dat doen ze niet
)