Heel veel sterkte 
Hum
wat voor examen? Ik ben heel hard aan het SOGgen met een dvd van Nightwish heel hard aan. Wordt echt niks met mij en die scriptie
tenminste, niet vandaag
Morgen ga ik heel hard typen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heel veel sterkte 
wat voor examen?
Ik lach me wild om die onderschriften van jou!

Puck, was t eten niet goed genoeg vanavond? 
Ga een grote schuur met grond huren en zaterdag krijgen we dus de sleutel! En dan.... Bouwen maar!!! 7 boxen voor onszelf en 7 pensionpaarden.. Kleine rijbak (15x20), groot genoeg voor grondwerk en om lekker in buiten te lopen als paddock, van april tot oktober 1,5 hectare weide erbij en omliggende boeren die ook best wel weide willen verhuren voor weinig. Als het goed is, is zaterdag de bak al klaar. In het weekend hopen we alle boxen ook af te hebben en daarna moeten we nog de voerbakken, drinkbakjes, een wc en een keukenblokje inbouwen.. 

Zij is dus de boosdoener.. *wijst met vingertje..

Sita_ schreef:Puck, was t eten niet goed genoeg vanavond?
terwijl dat normaal nooit een probleem is, maar doordat de weide-eigenaresse elke keer er wat bij gooide, viste hij alleen het voordroog ertussen uit en vertikte hij het groffe te eten.
)
Het is wat, paarden.. Stennisje schreef:Goh, moet toch wel zeggen dat ik wel weer heel gezellig vind om weer een beetje mee te kletsen

.. Máár! Ik heb wel weer twee toetsen gehaald, stand is nu 4/6 voordat ik de afstudeerfase in kan!
)