Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat die kleine beestjes ons het leven zo zuur maken he?! haha.
), en toen ze wat voelde kriebelen en het weg wilde halen, BEET het monster haar

Ouders waren mee kijken naar het ezeltje, en hebben meteen foto's geschoten van mij en Flynn (argh
) Zaten nog wel leuke tussen, en om z'n éénmaandoud te vieren mag hij weer een topicje 

snowdon schreef:Maya schreef:Ik ben dus totaal niet bang voor spinnen... of andere insecten![]()
Koninginnen en bijen enzo... Boeit me allemaal niks.
*krijgt binnenpretjes...*![]()
![]()
![]()

Gelukkig zijn jullie er redelijk bijtijds bij
Zag een vacature waarin stond : Citaat:De vacature staat open voor mensen die een eerste stap in hun carrière maken en mogelijk nog niet direct beschikbaar zijn, en voor mensen met ervaring. Via een op maat afgestemd intern opleidingsprogramma wordt je voorbereid op je nieuwe functie en krijg je de ruimte je te ontplooien en te ontwikkelen.
Maar ooh, wat vind ik dit eng.. en ooh wat is het lastig om een goede brief in elkaar te draaien... het raamwerk heb ik, de CV ook (nog wel effe sjekken) en ik heb een hoop zinnen geschreven en verwijderd...
klinkt wel goed
Sita_ schreef:Ik ga zo bijlezen als ik puf heb..
Ik wilde even melden dat onze kat, Kyra, dernet vredig is ingeslapen..
sterkte.. ik vroeg me vorige week nog wel af hoe het met haar was, maar zag dr niet... Toch heel veel sterkte...
)
Hebben wij een naaister voor.. 
Zal Berdien blij mee zijn! Die zit straks gillend achter dr PC!
Wat een mutsen zijn het toch ook!

) en ik had 2 grote aardappels gepakt om te schillen