Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
POLLO schreef:Springen is niks voor mij hoor.
Hoe laag ook. Voor de lol is een klein sprongetje tussen door, maar verder niet.
Morgen met Paledo en Baggio om 14.37 en 16.00.
Heb niet zoveel gereden op Baggio omdat ik eigelijk alleen met Paledo zou gaan en met de kerstdagen ging hij even voor.
Maar ik heb nog bij kunnen schrijven dus gaat Baggio ook mee. Heb er 1 keer op gezeten van de week.
POLLO schreef:hihi ja als hij morgen zo loopt dan maak ik me geen zorgen![]()
Succes met vlechten. Fluister hem even in dat hij zich schoon houdt vannacht.
POLLO schreef:Dat ging niet zo goed vandaag. Hij wilde echt niet luisteren(toch teveel vrij gehad)
binnen komen halthouden X 2 meter verder heb ik maar is aan de rem getrokken( oo wilde je stoppen ,ook goed) schouderbinnenwaarts (afwenden) neee schouderbinnenwaarts Baggio(ooo nou vooruit) ja te laat nu moet je afwenden naar de H en dan in stap... Baggio IN STAP NU. Nog eens een flinke ruk hopen dat niemand het ziet was alleen precies voor de jury. Jaaa ,bij de C was hij pas in stap![]()
En nog een middendraf ( ja maar galop is makkelijker is dat ook goed) nee Baggio terug in draf graag (nou omdat het moet dan) dank je Baggio, nu is er niks meer aan te redden..
( Die hekjes die maken de ruimte veel te klein als ik die nu eens om schop met mijn achterbenen dan heb ik wat meer ruimte) Baggio maak je eigen recht alstublieft.
Zo zijn we de proef door gekomen ,met als resultaat 164 punten.
Maar ja hij heeft wel lol gehad met zijn eigen.
grid schreef:Leuk verteld Pollo Baggio had er zijn eigen ideeën over
![]()
Melanie in Battieen Boris ook
dat wil ik zien/ lezen (ben alleen geen lid ...)
femke_harley schreef:trouwens even een vraagje? gaat er iemand 26 april (?)
naar mijn special horse compitie?? speciaal voor tinker, haflingers e.d? ik ga waarschijnlijk wel
nadinec schreef:@ Grid, het stukje uit de Battie staat bij mij op de site. Alleen die van Boris hihi niet die van MelanieB, (Sorry)