Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Patrick_ schreef:HijadelaLuna schreef:Wie was er trouwens op zoek naar een grote Tinker laatst?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Deze merrie is zo geweldig leuk! Wat mij betreft een echte aanrader!
Is dit Kyara?
NathalietjeB schreef:jeetje gekke tink rennen door een hinnikende hengst gek dier...gelukkig ben je er niet af gevallen.
nou vanmorgen zouden we haar gaan ophalen maar hadden we beide(ik en de eigenaresse) zoiets van we wachten even af wat de dag gaat doen...
dus toen maar ff met vriendinnetje lief wezen winkelen smiddags werd ik in ene gebeld van ja hier is t aan t dooien en zijn de wegen goed zal ik haar komen brengen met de trailer...
haha zo hadden we afgezegd en zo hadden we in ene plannen om haar in de wei te zien staan....
a fijn t klaarde dus ff op en t stuiteren kon gaan beginnen..jeetje wat was ik aan t stuiteren haha eenmaal dat ze in de wei stond ging het echt super goed.
ze hadden 3 rondjes gerend over t land en daarna stonden ze al weer gauw gewoon gras te eten en werd ze beschermd door een merrie die denk ik beetje last kreeg van moederlijke gevoelens...
en daarna werd ze door de oudste van de groep als vriendinnetje weg gekaapt en stonden de 2 al gauw neus aan neus gras te eten...
en nu irriteer ik me kapot aan alle sneeuw die uit de lucht valt..al hoop ik nu natuurlijk dat t blijft liggen zodat ik nog wat winterse kiekjes van dr kan schieten morgen haha..
en nu ben ik gewoon dood op door de zenuwen van vanmiddag haha dus denk straks maar lekker vroeg liggen..en morgen weer naar t land lekker bij dr kijken en ff tutten...
en ik moet nog kleiner halster gaan kijken dan mini shetlander maat xD dat paste ze geen eens haha