Cobfan wat een prachtig veulen! Heerlijk snuitje ook!!!
Kiara04 wat een knapperd! Van harte gefeliciteerd
Joëlla die van jou is echt heel bijzonder getekend! wat een pracht van een baby! Gefeliciteerd!!!
Tirs en ik zijn echt actief aan het dressuren tegenwoordig. In juli willen we gaan starten, ik heb m'n coupons al binnen, ik vind het zo spannend! We hebben nog een behoorlijke weg te gaan dus we trainen minstens 3x per week (andere 4 dagen rijden we buiten). Ze doet zo haar best!!! *stiekem een beetje trots*
Haar hoofdje mag eigenlijk net wat hoger dan dit, ze valt nl nogal snel op de voorhand
Hier trok ze een beetje aan het bit omdat ze harder wilde, maar ik vind dat je de spieren nu zo mooi ziet zitten in haar rechter bil
Dus stukje bij beetje boeken we vooruitgang. Als ik me bedenk dat ze een kleine 1,5 jaar terug nog demonstratief stil bleef staan in de bak en niet vooruit te krijgen was (of ik haar überhaupt de bak niet in kreeg), vind ik dat ik best een beetje trots mag zijn
hier een foto van onze dame net driekwartier in het tuig......( koetsmak hihi )
Kiara04
Geplaatst: 03-06-11 06:41
En ik mag weer, . Skye Blue, Ze wilde ook proeven van de appel van dr mama,
Is dit blauwe ding ook eetbaar?, ,
grrr
Geplaatst: 03-06-11 07:54
__Amber__
Geplaatst: 03-06-11 08:32
Och, wat een lieve en mooie veulentjes allemaal ! Gallyon voor het eerst aan de longeerlijn. Na 5 minuten snapte ze al een beetje dat ze om de bazin heen moest lopen inplaats van er naar toe.