En chant ga nou maar slapen, anders zit je dalijk slaapdronken naast dat baby'tje hihihi
Eevee
Geplaatst: 09-01-10 02:43
Ik ga er ffies vandoor.....weer tafels dekken en dan met een pot thee weer even tv kijken, tenminste ik ga CSI kijken, want op tv is er alleen pimpampetten Bianc tot straks
Nog steeds druk bij je??? Hier is het best bedrijvig. Hoop hoestende en proestende mensen, het worden er steeds meer. Maar ja zo'n virus krijgt ook alle kans in een verpleeghuis. Het waait hier stevig, gelukkig sneeuwt het nog niet, anders zitten we ingesneeuwt hier Maar als ik niet weg kon komen moest ik me vriend bellen, die komt me dan redden Nou ik ga me laatste klusjes nog even doen..... Werkse nog ffies!!
jij ook werkse nog even, hier is het gelukkig wel aardig rustig. soms wat meldingen tussendoor.
Ik loop wat te klooien op de msn site (msn kan ik niet doen hier) en op mijn hyves. Ik hou me wle bezig hoor
Jij ook werkse nog even, dalijk lekker slapen!!
Eevee
Geplaatst: 09-01-10 06:52
Ben wel weer uitgekeken op de tv. CSI komt me mijn neus uit en ik wil naar huis! lekker warm in me bedje. Ben ook maar ff op hyves aan het klooien. Weltrusten voor straks!!
Moet ik 's morgens ook al 10 bijlezen, nachtkletsers
Gefeliciteerd Chantal !!
Zo maar eens naar de paarden en dan het weer checken of we naar Ommen gaan.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 09-01-10 09:43
Goedemorgen!
Zou gaaf zijn Petra als Serada ook weer bij jullie is. Je baan klinkt goed!
Ik heb op zich ook geen verkeerde baan, werk 38 uur per week. Half negen beginnen, half 5 klaar, op vrijdag van 7 tot 3 en 5 minuten van huis. Heb het wel vaak druk, maar op de momenten dat het niet druk is, vind ik het helemaal niks, laat mij maar rennen. CAO zou wat beter kunnen, lopen wat achter op andere bedrijfstakken, maar ik vind dat ik het zeker niet slecht heb, ik heb erger meegemaakt. Ooit bij een bedrijf gezeten zonder CAO, kreeg minimumloon, overuren werden niet uitbetaald, maar werd wel verwacht dat je ze maakte en kreeg geen reiskosten vergoeding. Dus van dat loontje ging 200 euro de auto in.
Succes met lessen Joyce!
Grainey is zeker opgeknapt, Mirjam, lekkere billen heeft ze!
Gefeliciteerd Chantal!
Voor grid lastig om bij Hugo te komen, balen zeg! En nog even denken wat te doen met Say komend dekseizoen.
Leon bijna oom, echtgenoot en fokker
Ga hier de radar checken en mezelf in thermo hijsen. En als het onderweg gaat sneeuwen, word ik zo boos op de wolk dat ie vanzelf weg gaat
Hoe kan het toch dat men op de Belgische buienradar veel minder paniekerig over komt dan op de Nederlandse. Daar hebben ze het over af en toe lichte sneeuw en wat wind en kou.
idd Denise, ik kijk meestal naar de voorspellingen voor de kempen op belgie... daar doen ze niet zo paniekerig... kweenie wat het gaat worden, we hebben hier geen limburgers op het forum, anders konden we het daar aan vragen. Denk dat wij als eerste aan de beurt komen wbt sneeuw, dus houdt jullie op de hoogte.
Hier valt het mee, enkel lichte sneeuwval. Ga de bossen maar eens onveilig maken met Tobias.
Was niet aan het pimpampetten hoor, pim zat voornl op de wc, pam sliep en er sliep al een pet naast hem in bed
Nachtbraker Chantal hyperdepieper al wakker? hihi Eevee al topic geopend, ga zo s zoeken! Bianca zijn er überhaupt wel mensen op msn midden in de nacht?
Denise, hier geen minimumloon, maar verder ook geen overuren uitbetaald terwijl ik ze standaard maak... en ook geen reiskosten. Goed werkgeverschap geef ik ze een 1 op een schaal van 10.
mnkortleve
Geplaatst: 09-01-10 10:56
Goedemorgen.
Hier valt sneeuw en het waait best hard. Ik zal zo eens kijken wat wijsheid is.
grrr
Geplaatst: 09-01-10 10:57
Goeiemorgen! Het waait hier heel hard… brrr! Chantal, gefeliciteerd meid!!! Ingrid, jij rijdt dus ook gewoon lekker buiten door, ik ook hoor, met rijden kan ik wel wat kou hebben. Alleen de steeg hier is erg glad, dus dan moeten we heel voorzichtig stappen…
En werk… wij klagen ook weleens, maar zeiden van de week nog tegen elkaar, we mogen erg blij zijn dat we werk hebben, een fijn inkomen en plezier op ons werk! Ik werk best heel veel voor school, ga absoluut over de uren die ik moet maken heen, maar kan aan de andere kant alles zelf plannen en heb natuurlijk veel vakantie. Mees werkt gruwelijk veel, maar krijgt ook alles goed uitbetaald, dus dat scheelt weer. Vannacht kwam hij bijv. om 5.00 uur thuis, maar vanaf 12 uur is het dan ook 200 % geloof ik, dus dan is het een stuk minder erg… Foei Latisha in bed, lekker warm hoor! Dat mag die van mij helaas voor haar niet… hihi!
Hier overigens geen sneeuw, en wil heel graag naar Banbay, even de middag afwachten…
Ja, ik weet alleen niet of ik er ook in mag rijden. Maar aangezien we naar een bus aan het zoeken zijn om in de toekomst een eigen trailer te kunnen trekken is zoiets misschien ook wel wat, zeker omdat de wagen dan altijd mee kan!