M_D_H, nee je kunt wel verlies rijden en dan eventueel eerder behaalde punten kwijt raken, maar je laagste stand is L1 + 0, je kunt niet, zoals in verdere klasses op L1 - 2 ofzo komen. Heb je echter al eens winst gereden en sta je nu bijv L1 + 3 en je rijd verlies heb je wel L1 + 2 nog maar. Maar dus nooit lager dan L1 + 0, dus die overstap kun je vrij "risicoloos" maken.
Murphje
Geplaatst: 26-05-10 08:18
Hier een fotootje tussendoor van gisterenavond.
Is foto van telefoon dus niet al te helder. Misschien dat ze in september eens kan komen kijken in Leusden bij al die andere mooie tinkers.
M_D_H
Geplaatst: 26-05-10 08:28
evy wat lief
Nou dan ga ik de overstap gewoon maken thanks
wat een mooie foto's nicole
Murphje
Geplaatst: 26-05-10 08:32
He Desiree, van harte gefeliciteerd!
M_D_H
Geplaatst: 26-05-10 08:33
thanks
tjah me paps is zijn enige tienerdochter kwijt me mams overgens ook
dank je, ik heb nog veel meer foto's. Moet alleen weer werken vandaag dus moet het in de vrije uurtjes afmaken (meestal is dat snachts in bed met de laptop op schoot ahum). Heb volgens mij van iedereen foto's van het ringrijden, vande rubriek springen waar Demi en Nuts inzaten heb ik vaak ook even meegenomen. Evenals de cross daar zitten ook nog wat foto's van op mijn kaartje.
Leuke foto's allemaal monique! Heel erg gaaf om zulke leuke foto's van zo'n onwijs gaaf weekend te hebben! Ben nog steeds doodop, maar zit nog altijd na te genieten...
Ben net wel lekker Gooisch bezig geweest, haha. Lekker Lis gelongeert en daarna uitgebreid bij de kapper gezeten, heerlijk fris koppie weer...
Heb ook genoten afgelopen weekend! Heerlijk weer, jammer dat het een soort van zonnesteek effect met zich mee brengt na een dag inspanningen Fam Ruijs onwijs bedankt voor de organisatie! Op naar september!
sparkeyboy: monique is na silas weg gegaan omdat ze niet lekker werd, dus nee geen andere foto's!
Iemand foto's van dressuur zaterdag? En nog meer foto's van de cross zondag??
Heb net een (eigen) tent besteld, kun je met 2 a 3 man in pitten, dus komt goed... Was voor 35 euri in de aanbieding en nu dus van mij...
En verder ben ik bezig het "meeneem-" en "boodschappen"-lijstje aan te passen (aan te vullen) en natuurlijk de lijsten en juryleden voor 24 juli in Zuidwolde... Intussen nog ff de inschrijvingen klaar maken voor Grave en wat "gewone" KNHS wedstrijden hier en zo houd ik mijzelf weer lekker bezig...