Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

snel mijn man geroepen en toen hebben we gezellig van 14.00 tot 16.00 achter die ....... pinken lopen rennen.
zag er toch niet zo goed uit.
vind hem steeds knapper worden! 

ik ga het ook proberen.
We willen het graag gelijk weten want dan kunnen we nog naar de beverwijkse markt om kleding voor die meid te kopen. Een andere dag krijgen we haar toch niet mee. Het nadeel is dat haar nieuwe vriend zomaar uit het niets "toevallig" een lang weekend had gepland op die dag, toen Mich het aan hun vroeg. Dus we vrezen het ergste...
) en Ellen
, succes!!
. 
maar wel hele mooie foto's 

lekker zo'n masker toch?!!
Bravour zijn hoeven niet oke, geurtje nu toch te ruiken... Heerlijke foto's van je peerden.. Je hebt een gave kudde...
Hoop ontzettend dat de kleine meid erbij mag zijn, maar ik vrees toch het ergste... Vreselijk als mensen elkaar zo bewust pijn doen door middel van zo'n klein kind.... Maar het zou geweldig zijn als ze erbij mocht zijn... Duim voor jullie....
Die nu met een wit bekje rond loopt...

.. Wit gezicht, ozzy. Maar ik snap t 

Ook zag in in een flits een auto waar Ziggy recht op af ging. Angela snel van de kar af, en het enige wat ik dus kon don was Ziggy achterover trekken. Anders zat hij boven op de auto.
) Hij sloeg zijn tong zelf weer terug. Angela kon hem omtrekken en we zijn weer verder gestapt. Angela is er een heel stuk nog voor blijven lopen. Maar na een tijdje is ze weer op de kar gegaan. Hij vond het erg moeilijk om in stap over de bruggen te gaan (want ja dat doen wij altijd in een flinke draf
)
Daar verbaasde zich wel wat mensen die meededen over. HIj heeft zich keurig gedragen.

Had ik ff nodig