[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:59

Afbeelding

Afbeelding

D_Travis

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:01

omg die onderste is tof

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:07

*stuitert voorbij*

Meiden en heren, iets te druk gehad vandaag, daarom niet bijlezen, morgen weer!
Maar t peerd is mooi, tuig gepoetst, alles ingepakt en ready 2 go :D
Sommigen: tot morgen!!!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:12

tot morgen! :-)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:12

succes morgen Puck!!!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:34

En ikke niet Dagmar?? snik snik

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:36

suc6 morgen puck! en de rest natuurlijk oook!

frodo ziet er leuk uit, zou geen paard voor mij zijn, ben ik veelste onzeker voor.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:37

eefje03 Ik heb 1 keer een meisje gehad dat we met 2 man in dat zadel moesten hijsen want ze kwam er niet op en rijden kon ze ook nog niet, met hoeven uitkrabben stond ze maar te schelden dat die achterlijke knol zijn poten niet op wou tillen en toen vond moeders het raar dat ze niet meer mocht komen ik had het nog wel op een vriendelijke manier gebracht, ze heeft me voor van alles en nog wat uit gemaakt en dat ging zo via de mail ook nog even verder echt erg.
Wat een .... knol heb jij toch met die hoeven bekappen. ;)
Verjaardag joepie.

Paintlinger Beterschap, wel goed in de gaten houden als het er op lijkt :(:)

Sita_ Wat fijn dat alles goed verlopen is, nu nog een paar foto's van je nieuwe stekkie.

Mallow Misschien idd even advies vragen.
Leuk paardje kijken helaas geen tink. ;) :D

snowdon Hoefsmit is idd pas geweest.
Stalknecht of bedrijfsleider aan huis is wel iets anders en dan vind ik het ook logisch dat je betaald word vooral als je veel kennis en inzicht in paarden heb. :j
Gezellig bbq wel zonde van die ruit.
Pakken zijn toch ook wel belangrijk en een moeilijke keuze.
Lekker bubbelen ter afsluiting van de avond. :z

sullebulle Welkom hier.
Leuke foto's.

Biancaa Ring klaar, hopelijk past hij. ;)
Wat voor bloemen dacht je aan, ik heb zelf 15 jaar in de bloemen gezeten vind het altijd leuk om te weten waar iemand van houd.heb ook veel bruidswerk gemaakt

_Rhiannon_ Wat ben jij crea zeg!! :j
Ik krijg jammer genoeg zo'n hoofdpijn van wierrook vind het vaak wel lekker ruiken.
Brave paardjes bij de hoefsmit.
Lachen die plaatjes.

_janet_ Heel actief vandaag.
Hoe was het?

Grit Moe van de les :(:)
Carlo hoefde dus niet lang na te denken. :P
Het zou wat voor Bravour zijn als hij weer goed was dol op werken het liefst 7 dagen per week en zo lang mogelijk. :z
Lekker klussen.
Ik zie trouwens een hoofd met ontbloot bovenlichaam ik weet niet wat de rest ziet??

Nathalie83 Ook al lekker druk geweest.

draaakje Moet dat allemaal er in om dat goedje te maken?
Veerust komt wel weer te koop dat ligt aan een bepaalde ingredient die op het moment niet verkrijgbaar is voor het maken van.
Brave paardjes bij de hoefsmit. 8-)

Whis_Serada Jou pyama ziet er dan vast beter uit dan die van mij. :')
Soms word je juist van lang op je bed liggen moe.

D_Travis Fijn dat de auto er is en ook nog eens beval *\o/*

kuzznathalie Lekker weer thuis.
Vet bruin geworden, lekker mijn man zag me van de week pas voor het eerst van het jaar in een korte broek en dacht aan melkflessen toen hij mijn benen zag. :P
...hotel maar verder wel leuk dus.

Resi_lover We zijn hier heel goed in l*llen :+
Welkom weer thuis en leuk dat je het zo naar je zin heb gehad.

Volgens mij heb ik iedereen gehad :Y)

Hier was de dag ook lekker gevuld.
Vanmorgen werden we uit bed gebeld en niet 1 keer maar 20 keer aan die deurbel.
De buurvrouw van de overkant de pinken waren ontsnapt en liepen in de voortuin aan de weg. :(
Beesten weer terug gejaagd ~~}>
Paarden eten gegeven kalveren gevoerd snel even voer gehaald voor de vogels en anti bijt voor op de manen want ik heb een kluiver. :(
Intussen waren ze bezig die pinken op te laden om achter te brengen even geholpen met in de veewagen krijgen.
Mest geruimd in het land.
Later na het eten kijk ik achter en zie ik overal pinken lopen. |o snel mijn man geroepen en toen hebben we gezellig van 14.00 tot 16.00 achter die ....... pinken lopen rennen.
Dwars door de draden, in de mais spoorloos natuurlijk er staat niet een klein beetje van dat spul, uiteindelijk alles weer in de stal gekregen om ze vervolgens weer in de veekar te laden en ze weer achter te brengen.
Pfff weer ontsnapd van links raar rechts en van voor naar achter. :(
Eerste koppel uiteindelijk in de kar en achter gebracht, toen het 2e koppen idem dito natuurlijk het zal ook niet even mee zitten.
Toen we achter kwamen zat er al 1 in de sloot.
Later die dag zaten er nog 5 in de sloot, alles is weer op het droge morgen maar gauw kijken wat er nog loopt of zwemt. :P
Later weer gezellig verder gegaan met mest ruimen.
Na het eten de kids op bed geslingerd en de kalveren gaan voeren.
Daarna Bravour zijn hoeven goed nagekeken >;) zag er toch niet zo goed uit.
Links voor zat die scheur/snee daar wist ik van en heb ik behandeld, maar nu zat er links achter ook een gaatje in de bal begin straal en duidelijk gevoelig iets ruikend.
We hebben zijn voorbeen in een emmer gezet achter stond hij niet toe en die heb ik gespoten, maandag bel ik de veearts en eventueel de hoefsmit nagelang wat de veearts zegt.
Na Bravour zijn pedicure ben ik ook nog even met Grainey bezig geweest, ze wou even wat proberen maar ik heb duidelijk laten weten dat ik daar niet van gediend was door haar goed achteruit te zetten ipv snel vooruit wat zij wou en ik niet en verder ging het goed ze is geen enkele keer op de rem gegaan liep lekker niet heel vlot maar wel door stopte op de momenten dat ik het wou ik ben tevreden voor vanavond.

Ik heb tussendoor nog wat leuke plaatjes geschoten ik zet ze even in een link dat uploaden duurt zo lang :o
http://picasaweb.google.nl/mnkortleve/Div1?authkey=Gv1sRgCJzJw8XDosaArgE#

Welterusten voor degene die naar bed gaan.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:37

JA tuurlijk Ellen!

iedereen trouwens hoor! :j

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:40

Wat een lieve foto's MK
Schattig die buikvlek bij Devyn en wat is Chabo knap zeg :9 vind hem steeds knapper worden!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 23:41

nee niet alles hoeft in de anti vliegen soep hoor, gewoon pakken wat je in huis hebt en hopen dat het werkt :)
ik was al bang dat veerust uit de handel was gehaald maar dat is dus gelukkig niet zo :)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 00:01

ruiters en supporters morgen wel verzamelen voor een big but groepsfoto he? ga maar eens slapen, anders verslaap ik me nog!

truste!

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 00:07

D_Travis Thanks, Chabo is zo lief en mak ik heb tijdens het uitmesten van de wei de hele tijd met camera gelopen alleen niet toen mijn zoontje van 2 er bij liep en ik kan je zeggen dit hadden geweldige foto's geweest.
Hij heeft met zijn armpjes om de veulentjes heen gestaan heeft ze geknuffeld en lekkere klopjes gegeven ik kan met recht zeggen dat ik super paarden heb want ook de rest geeft er niets om al worden ze eens lekker door zó'n peuter geknuffeld.

draaakje Lekker zo veel mogelijk stinkrommel er in en het werkt. :D ik ga het ook proberen.
Ik heb thee, citroensap, azijn, anijs, knoflook en misscien nog wel meer wat stinkt.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 08:39

Goedemorgen!

Afbeelding

Bij Mirjam de pinken los.
Hoeven Bravour niet helemaal goed.
Grainey even op haar plaats gezet.
En leuke foto's van je kudde.

Iedereen succes en veel plezier vandaag!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 09:01

goedemorgen iedereen!

Iedereen veel succes die het vandaag kan gebruiken uiteraard!

Lies we gaan aanstaande vrijdag trouwen. Dus nog maar een paaar nachtjes, alhoewel Mich een paar keer per dag zegt dat hij hoopt dat het al vrijdag is :+:

Mirjam, ik wil graag rozen. Dan lichtrose aangezien Mich zijn overhemd ook die kleur heeft. Dan wat wit en groen erin, hoeft dus niet zo bijzonder te zijn. We willen graag voor de meiden ook een boeketje, ligt eraan of Sanne (Mich zijn dochter) ook mee mag. Dit horen we hopelijk over een uur als ze gebracht wordt. Mich had al eerder gesmst om te vragen of ze mee mag maar daar heeft zijn ex niet op gereageerd :( We willen het graag gelijk weten want dan kunnen we nog naar de beverwijkse markt om kleding voor die meid te kopen. Een andere dag krijgen we haar toch niet mee. Het nadeel is dat haar nieuwe vriend zomaar uit het niets "toevallig" een lang weekend had gepland op die dag, toen Mich het aan hun vroeg. Dus we vrezen het ergste...

Nou we wachten nog maar even af, over een uur weten we het.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 09:22

Goeiemorgen!!!!!

Puck ( :):) ) en Ellen *\o/* , succes!!

Spannend Bianca. Zou wel heel erg leuk zijn als ze erbij is. Ik hoop het echt voor jullie.

Mirjam; wat een dag zeg, pinken vangen is ook niet het gemakkelijkste klusje.
En wat een heerlijke foto's van je kudde. Zo lief, die slapende veulentjes :z

Grappige plaatjes Denise :D

En Leon en Arjan hebben het huis (en bubbelbad) weer voor zichzelf 8-) .

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 09:26

Wat zou dat jammer zijn als Sanne niet op jullie bruiloft zou kunnen zijn :(:)

Loop hier met een wit hoofd rond, had nog een fruitzuurmaskertje liggen.
En ben een ozzy aan het maken.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 09:57

:wave:

Mirjam niet leuk koeien die ontsnapt zijn :n maar wel hele mooie foto's :j

Verder iedereen succes vandaag! *\o/*

Bianca spannend, weet je al meer?? Zou wel leuk zijn als ze er gewoon bij is toch? :(:)

Denise wit hoofd :P lekker zo'n masker toch?!!

Het hotel waar ik zat, was het Amstel Botel. Afrader dus...
Zometeen naar Rizla Racing Day op de TT baan in Assen! Heb via mijn werk kaarten voor de paddock, dus maar ff kijken of het wat is!!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 10:07

Goeiemorgen 8-)

Puck en Ellen, succes :D

Whaha, Denise, die 2e foto :')

Mooie foto's Mirjam, en koeien, bah, sommige zijn echt eng :=

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:14

Goeiemorgen...

Hele lap getypt.... alles weg :(

Mirjam... Zie je al gaan achter die pinken.... Zo herkenbaar :D ;) Bravour zijn hoeven niet oke, geurtje nu toch te ruiken... Heerlijke foto's van je peerden.. Je hebt een gave kudde...

Succes voor degene die vandaag wat moeten doen... Ben even kwijt wat er is vandaag....

Travis... Gefeliciteerd met je auto....

Oehhhh Bianca! Vrijdag al! En wat lief dat hij dat zegt! :+: Hoop ontzettend dat de kleine meid erbij mag zijn, maar ik vrees toch het ergste... Vreselijk als mensen elkaar zo bewust pijn doen door middel van zo'n klein kind.... Maar het zou geweldig zijn als ze erbij mocht zijn... Duim voor jullie....

Heerlijke plaatjes van Denise gezien :D Die nu met een wit bekje rond loopt...

Jammer Nathalie, dat het hotel niet zo beviel... Maar wel een lekkere vakantie gehad zo te lezen...

Leon... Ben je al uitgebubbeld? Of ben niet in dat bad blijven zitten vanacht :P

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:19

Vandaag is er een tinkerwedstrijd in Grave.
Ga zo even kijken en Ellen en Puck aanmoedigen *\o/*

Vanmiddag feest van mijn schoonouders, zijn beide dit jaar 65 geworden. Maar ik ben niet zo van familiefeestjes :\

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:20

Morning :D
Heerlijke foto's mirjam! Je hebt echt een hele gave kudde zeg!!!!

Dagmar, gefeliciteeerd met je auto :D

Hahah denise, moest even 2 keer lezen wat je nou zei :').. Wit gezicht, ozzy. Maar ik snap t :P

Jeetje wat gaat dat hard bianca! Spannend hor :D

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:44

Gefeliciteerd met je schoonouders Grit!

Toch staan de ozzy en het fruitzuurmasker los van elkaar hoor Eva :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:13

Goede morgen!

Ben helemaal trots op mijn grote vent!

Gisteren flink aan het wassen geweest, daarna de tinker merrie van peter nog voor een deel gewassen.

Snel gegeten en Ziggy gaan optuigen.
Hij was zo braaf. Met wachten met opstellen moest Angela er nog wel even voorblijven staan, want meneer was wat ongeduldig.
Toen de staprit door het dorp. Alles ging goed. Totdat we een smal straatje in moesten. Ik had geen stuur meer op Ziggy en zag in een flits dat hij zijn tong over het bit had gegooid :o Ook zag in in een flits een auto waar Ziggy recht op af ging. Angela snel van de kar af, en het enige wat ik dus kon don was Ziggy achterover trekken. Anders zat hij boven op de auto.
Hij kwam omhoog (jeejtje wat is hij impusant als hij steigert :+ ) Hij sloeg zijn tong zelf weer terug. Angela kon hem omtrekken en we zijn weer verder gestapt. Angela is er een heel stuk nog voor blijven lopen. Maar na een tijdje is ze weer op de kar gegaan. Hij vond het erg moeilijk om in stap over de bruggen te gaan (want ja dat doen wij altijd in een flinke draf := )
Nog een aanvaring gehad met een andere auto die mij geen voorrang gaf op de brug, en midden tussen de stoet paarden door wilde. Maar ik kon niet achteruit (duh) en die meneer vertikte het met zijn auto om achteruit te gaan.

Daarna opstellen voor ringsteken. Proefronde ging goed. Alleen ik moest Ziggy iets dichter langs de handjes sturen. Angela deed het steken super! Ik Ziggy dichter langs de handjes gestuurd, de ronde erna. Wat resulteerde in dat Angela moest bukken voor het handje, anders kreeg ze hem tegen haar hoofd.

Tijdens het wachten op de volgende rondes, stond Ziggy gewoon lekker te slapen. := Daar verbaasde zich wel wat mensen die meededen over. HIj heeft zich keurig gedragen.
We hadden veel fans, en veel bekijks met mijn witte reus. Ik ben super trots op mijn mannetje :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:14

Wat is een ozzy?

Jeetje wat een dag vol pinken vangen, hoe ontsnappen ze dan toch steeds? En zelfs het maisveld in en de sloot :oo
Kom, pak je lasso maar :)ddd

Geoefend met Grainey, goed zo! +:)+
Ik kijk later even de foto's!

Gisteravond na het bubbelen nog even bankgehangen en lekker naar bed! Lekker relaxed :) Had ik ff nodig ;)

Nu in een opruimwoede wervelwind :+