even een ego'tje,gisteren met Peb in de bak gereden,ze werd gewoon nageeflijk,liep lekker ontspannen rondje links en rechtsom,helemaal leuk.Ik had inneens geen bananenpaard meer.
Had idd het verhaal van Trea al gehoord over de kleine van Saskia... zo triest. Puchje beterschap hoor! Eefje lekker aan het grondwerken! Pebble lekker gelopen! fijn hoor! Iedereen tevreden met de evsf uitslag? hahahaha Ja Leon! foto's van de kleine!!! hoest met Chayenne?
Ga zo maar weer mee op wedstrijd, ff iedereen aanmoedigen en kijken hoe het er dan aan toe gaat op een selectiewedstrijd.... hopen dat het een beetje beter weer word....
Trea
Geplaatst: 17-05-09 11:54
Goedemorgen,
Iedereen een hele fijne zondag, helaas is het weer een bietje bagger (maar goed voor de boeren en het land).
Hier ff rustig bij komen van een super gezellige avond, collega van John was 25 jaar getrouwd en gaf een leuk feest. Tjee 3.30 uur in men bed (dat is heel lang geleden), nu de fietsen nog ophalen want John had net iets te diep in het glasje gekeken om nog terug naar huis te fietsen (over donkere bos weggetjes). ik heb nergens last van want ik drink niet. En dan ff naar stal en verder met de tuin en de bloembakken lekker weer fleurige bloemen (kan ik altijd vrolijk en blij van worden ).
goeidagg!! leuke foto's gezien!!!! ben ook weer thuis van wekendje camping met schoonfam.. tent uitgedreven door de enorme regenval maar verder wel gezellig
Grit
Geplaatst: 17-05-09 14:40
Klinkt als een gezellige avond Trea .
Ochjee, dat is ook jammer van het weekend weg Bubblegum. Maar gelukkig toch leuk gehad!
En Eefjes banaan was lekker nageeflijk
Zo, het eerste ritje zit erop! Twee uur in de regen, modder tot in onze oren, mascara op de wangen. Maar toch erg gezellig!! Weet je wat leuk is in het bos na zo'n regen. Natte, zware, laaghangende takken. Die dan dus in je gezicht uitlekken. En Tom maar door blub heen denderen.
Zometeen de tweede ronde modderworstelen Heb er nog zin in ook!!
Grit
Geplaatst: 17-05-09 15:15
En dan vraag je je af, "waarom heb ik mijn laarzen niet aan gedaan??" Het water staat nu nog in mijn schoenen
Resi_lover
Geplaatst: 17-05-09 15:30
Whaha, ziet er uuhm....leuk uit grit
Puchje beterschap
Eefje aan 't grondwerken, leuk
Pebble lekker gelopen
Ja Leon, kom maar op met die foto's
net van stal terug, lekker gelest in een beetje heel erg natte bak, 't leek net 't strand en Mambo kwam nog even met m'n moeder langs, zal zo even de foto's plaatsen
Ik heb een heerliujk weekend gehad, heb op mirthe en ziggy mogen rijden en we hebben het super gezellig gehad! Ik ga vanavond een leuk topic maken met de fotos!
Super bedankt voor dit mega gezellige weekend marleen!
nu even bijkomen op de bank en spelletjes doen op de computer
middag allemaal, hier een beetje vermoeide Bianca.
Pfff ben echt op, heb ook niet echt bijgelezen, ik voel me zo beroerd en dan moet ik zo mijn nachtdienst in.
Gister drukke dag gehad, eerst 's ochtends naar de tandarts, daarna gelijk door naar Noa en Móhr, waar ik heerlijk heb gereden (leuk Red naast de rijbak, Noa ging dan elke keer in rengalop langs hem hihihihi) daarna door naar een bruiloftsfeest van een tante van Mich. Erg gezellig en veel gelachen en gedanst (niet met Mich want die kan niet dansen, wel met zijn broertje en zijn moeder)
Vandaag mocht Mich zijn dochtertje weer zien, ik mocht er nog niet bij zijn (pas over een maand) maar ja de foto's spreken voor zich toch:
Ik heb mn ventje nog nooit op zoveel foto's met zo'n big smile gezien... Wat bij mij weer heel veel tranen teweeg bracht omdat ik mezelf dan constant de schuld geef dat hij zn dochter amper mag zien en dat dit allemaal zo moet....
Even snel een berichtje van mij. Ik ben weer thuis, en Ziggy staat weer lekker bij zijn kleine vriend in de wei. De terug reis ging super. En Ziggy heeft het hele weekend geen stap verkeerd gezet. Ben trots op mijn vent!
Annique, Marleen, Mees en Ingrid het was super dit weekend! Bedankt voor deze fantastische ervaring
Biancaa
Geplaatst: 17-05-09 16:36
fijn dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad! Ben benieuwd naar de foto's!!
Grit hm laarzen waren inderdaad misschien wel beter geweest
Leuke foto's en filmpje! ben benieuwd naar het topic Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Hier is de verveling beetje toegeslagen.. Regend al bijna de hele dag.. Dus paardjes heeft geen zin want die zijn zeiknat..
Nora is trouwens weer bij de hengst.. Ze ging heen om te schouwen.. maar ze sloeg niet echt af.. dus blijft ze nog ff om nog eens gedekt te worden.. Ben benieuwd hoe het gaan zal..
Chanel_
Geplaatst: 17-05-09 17:33
Goede middag,
Puchje beterschap
Grit natte voeten, en een leuk filmpje brave pown
Pebble lekker gelopen
Trea leuke avond gehad
Ellen mee op wedstrijd kijken hoe het er aan toe gaat.
Leon, laat die foto's maar zien
Lois in een natte strand bak gereden
Leuk om te horen die jullie een leuk weekend hebben gehad, ben benieuw naar het topic
Bianc moe en moet nog een nachtdienst draaien. En mich heeft het weer leuk gehad zo te zien. En het ligt niet aan jou
Ben net bij chanel geweest, kon haar niet loslaten de bak was zo nat. Volgende keer weer. Wel even lekker getut met haar, de vlechten weer eruit gehaald kan het weer even luchten v/d weer nieuwe dr in doen.